• כל סרטי ומופעי החג אצלכן בבית

    הגדלה

    מיזם קהילתי דיגיטלי שהוקם במיוחד לתקופת הקורונה המביא אליכם הביתה מגוון סרטים לכל המשפחה מחכים לכם באתר הדיגיטלי של 'מופעים בסלון'. תכנים מוקפדים הנפתחים גם בסינוני אינטרנט מחמירים. מוזמנות להיכנס עכשיו, ולהנות משעות של איכות במחיר סמלי • לפרטים

    טלי אברהמי תמיד איתך. אתן לא יכולות להגיע לאולם? האולם מגיע אליכן!

    בעקבות המצב המאתגר אליו נקלענו, בו לא מתאפשר להיפגש החג. החלטנו לחרוג מהמדיניות שלנו, לאפשר ולהנגיש צפייה בסרטים מבית היוצר של טלי אברהמי – לחג הפסח תש"פ בלבד! ההחלטה לא הייתה קלה, אבל הבנו שזה צו השעה ועמדתן לנגד עיננו.

    ארזנו לכן חבילות חג משפחתיות מיוחדות ונוחות לבחירה בהשכרה, המיועדות לכל המשפחה!  (מבית אב אחד) ללא הגבלת צופות וצפיות! בתשלומים נוחים ומשתלמים. והכל אצלכן בצפייה בבית!

    לצפייה לחצו כאן

    *

    מיזם קהילתי דיגיטלי שהוקם במיוחד לתקופת הקורונה המביא אליכם הביתה את מיטב האמנים החרדים! מופעים, הצגות ומגוון סרטים  לכל המשפחה מחכים לכם באתר הדיגיטלי של מופעים בסלון. תכנים מוקפדים הנפתחים גם בסינוני אינטרנט מחמירים.

    מוזמנים להכנס עכשיו, ולהנות משעות של איכות לכל המשפחה במחיר סמלי.

    לכניסה מהירה למערכת הצפיה לחצו כאן

    *

    דינה פרלשטיין ביוזמה חדשה ונגישה עקב המצב: הזדמנות לצפייה בכל הסרטים האהובים דרך מערכת דיגיטלית נוחה ומשוכללת. מוזמנות להכנס, לצפות, להנות ולשמוח בחג!

    שימו לב! במידה והקישורים לא נפתחים לכן, תוכלנה לשלוח מייל לכתובת: [email protected] ולקבל קישור חלופי.

    לצפייה לחצו כאן

    צפייה מהנה!

    תגיות: , ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.