• בי"ס חב"ד בנצרת-עלית ממשיך להוביל

    הגדלה

    תיכון "בית רבקה" חב"ד בנצרת עילית ממשיך להוביל בהצלחות תלמידותיו ומתמיד בכך בשנים האחרונות. בית הספר הינו חמים ומשפחתי בעל מאפיינים יחודיים הגורמים לו להיות מוסד מצליח ומצמיח דורות של איכות. התיכון מצטיין באווירה חסידית בהשקעה בערכי היהדות, נתינה ועזרה לזולת בשילוב מצוינות בלימודים. התלמידות לומדות את כל המקצועות וניגשות לבגרות מלאה עם 27 יחידות לימוד ויותר.

    בית הספר פועל בנצרת עילית אך לומדות בו גם תלמידות שמתגוררות בקריית טבעון, רמת ישי ויישובי העמק. "ב"ה, בשנים האחרונות 'בית רבקה' הוא בית ספר מבוקש מאוד, מספר הלומדות בו גדל בהתמדה. בית הספר החל את דרכו עם 11 בנות, וכיום לומדות בו 105 תלמידות. הצפי הוא המשך צמיחה", אומרת המנהלת הרבנית הרצל.

    שמו של בית הספר הולך לפניו כמקום מצמיח מבחינה רוחנית ערכית וגם בשל הצלחתו היוצאת דופן בזכאות לבגרות 92 אחוזי הצלחה בבגרות רשם בית הספר בשנת תשע"ב וזכה לתואר המצטיין של מחוז הצפון בקרב זרם ממלכתי דתי חב"ד .

    לאחרונה, נתבשרה הנהלת בית הספר על הישגים גבוהים גם בשנת תשע"ג. ד"ר מיכל נחשון, המפקחת על לימודי מוט"ב (מדע וטכנולוגיה) ציינה לשבח את הישגי התלמידות בבגרות "אנו שמחים לשתף אותך ולהציג בפנייך את ההישגים הנאים במיוחד של תלמידי בית ספרך בבחינות הבגרות במוט"ב" נאמר במכתב וצוין כי 91.18 אחוזים מהתלמידות עברו את המבחנים כאשר ממוצע הציונים עומד על 81.34.

    בעקבות ההישג פנו אנשי חינוך רבים אל מנהלת בית הספר וביקשו את המתכון להצלחה. במקום להשיב בעצמה, המנהלת החליטה לפנות אל התלמידות ולהציג להן את השאלה. התלמידות השיבו והמנהלת רשמה כל מילה, כמעט כולן אמרו שההישג הוא בזכות האווירה הנעימה השוררת בבית הספר, היחס החם והמשפחתיות והשקעת הצוות החינוכי.

    מרבית התלמידות זקפו את ההצלחה לצוות ההוראה המסור בבית הספר, האווירה והתמיכה גם לאחר שעות הלימודים. "אני מאחלת לכולם שיזכו ללמוד בבית ספר כמו שלנו עם צוות כל כך מסור ועם אווירה כל כך חמה וטובה", סיכמה המנהלת הרצל.

    גם ראש העיר שמעון גפסו, ראש מנהל חינוך וקהילה צילה לוי שנייר ומנהל אגף החינוך בוריס ברודסקי ברכו את בית הספר על ההישג המכובד: "בית רבקה הוא דוגמה מצוינת לבית ספר שמשתייך לזרם הדתי ומצליח לשלב מצוינות בלימודים עם ערכי יהדות, תורה ודרך ארץ", כתבו האישים במכתביהם.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    5 תגובות

    1. נצרתית חדורה!!!
      ט׳ באייר ה׳תשע״ד (09/05/2014) בשעה 17:45

      יא' שלי!! אני אוהבת אותכןהבית ספר לא שווה בלעדיכן!!

    2. נצרתית חדורה!!!
      ט׳ באייר ה׳תשע״ד (09/05/2014) בשעה 17:43

      אין על הבית ספר שלנו!!!! ורק. תגעו זה הכיתה שלי!!!! יא' אני אוהבת אותכן אתן הכיתה הכי טובה והכי מצליחה וגם הכי חכמה אין כמוכם אחלה כיתה!!!! 

    3. chani
      כ״ו בכסלו ה׳תשע״ד (29/11/2013) בשעה 6:14

      שכחתם שכל מי שעומד מאוחרי כל הפרויקט הזה ודואג להצלחת כל התלמידות מתוך מסירות עצומה זה הרב דני לוי הצדיק,, יישר כח

    4. בת עמי
      כ״ד בכסלו ה׳תשע״ד (27/11/2013) בשעה 0:58

      למה לא כתבתן אף מילה על המורה המדהימה למדעים נעה קניג? בסופו של דבר זה ההישג שלה ורק שלה!!!

    5. א.ב
      כ״א בכסלו ה׳תשע״ד (24/11/2013) בשעה 22:07

      בית הספר הכי מדהים שיש!!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.