• מתכון: עוף ממולא בקוסקוס ומשמשים יבשים

    3 | הצג גלריה

    "עוף אנ"ש" והשף הידוע, יוחנן למביאסי, הכריזו על שיתוף פעולה במהלך השנה הקרובה, במסגרתו הופקה סדרת מתכונים מיוחדת הכוללת 12 מתכונים מובחרים, על פי התאמה למעגל השנה. למתכון הראשון בסדרה

    "עוף אנ"ש" ושף יוחנן למביאסי מציגים: סדרת המתכונים שתקצרו איתם מחמאות!

    "עוף אנ"ש" והשף הידוע, יוחנן למביאסי, הכריזו על שיתוף פעולה במהלך השנה הקרובה, במסגרתו הופקה סדרת מתכונים מיוחדת הכוללת 12 מתכונים מובחרים, על פי התאמה למעגל השנה. סדרת המתכונים נבחרה בקפידה בהתאמה להרגלי השימוש של לקוחות "עוף אנ"ש", ובהם יציג שף יוחנן למביאסי טיפים ועצות לבישול מושלם של המתכונים. מדי חודש יקבלו לקוחות "עוף אנ"ש" עם המשלוח, את המתכון החודשי בו יחשוף שף יוחנן למביאסי את המתכונים האהובים עליו ביותר, אותם הוא מגיש במטבח שלו.

    אנו שמחים להציג לכם את המתכון הראשון בסדרה המתאים במיוחד לט"ו בשבט. עוף ממולא, בקוסקוס ומשמשים יבשים, בהשראת המטבח המרוקאי, עשיר בטעמים וריחות ויוצר מראה מושלם עם מיני פירות ישראלים רבים.

    שף יוחנן למביאסי מסר כי: " אני מאוד שמח על ההזדמנות שניתנה לי להמליץ ללקוחות "עוף אנ"ש", אחרי שנים רבות בתחום, על המתכונים האהובים עלי ביותר. אספתי לעצמי סדרת מתכונים מובחרת, ואני בטוח שלקוחות "עוף אנ"ש" יהנו גם מהתהליך ובוודאי מהתוצאה הסופית".

    02

    03

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.