• אשקלון: ערב חגיגי ומרגש לכבוד הרבנית

    11 | הצג גלריה

    ערב חגיגי ומרגש במינו נערך בשבוע שעבר באשקלון, לכבודה של הרבנית חיה מושקא ע"ה. הערב הופק ע"י בית חב"ד מרכז העיר, והתגובות החמות המעידות על הצלחת הערב עדיין ממשיכות להגיע לפתח בית חב"ד. לדיווח ותמונות

    ערב חגיגי ומרגש במינו נערך בשבוע שעבר באשקלון, לכבודה של הרבנית חיה מושקא ע"ה. הערב הופק ע"י בית חב"ד מרכז העיר, בהנהלת הרב אורי כהן, והתגובות החמות המעידות על הצלחת הערב עדיין ממשיכות להגיע לפתח בית חב"ד.

    משתתפות הכנס, שהיו בעיקר ממדרשיית חמ"ש שמפעיל בית חב"ד וכן נשות הקהילה, הופתעו לראות את אולם בית הכנסת ערוך בצורה חגיגית ויוקרתית וזו הייתה רק הפתיחה לערב המושקע. הנשים כתבו פ"נ לרבי, ולאחר מכן שמעו דברי ברכה והשתתפו בלימוד משניות לע"נ הרבנית עם הרב אורי כהן.

    הנוכחות צפו בסרט קצר על חייה של הרבנית, ואז רותקו למשא המרכזי מפי הרב מנחם מענדל גרונר, שסיפר סיפורים מופלאים מכלי ראשון על הרבנית. לאחר מכן החל החלק האומנותי של הערב: הזמרת לאה דרור במופעה החדש "התחדשות הנשמה". הזמרת ריגשה את קהל הנשים בשירתה המיוחדת ובסיפורה האישי בדרכה אל היהדות. לאורך כל הערב נהנו הנשים מארוחה יוקרתית עד הפרט האחרון, ובסיומו נערכו הגרלות על פרסים יקרי ערך, וכן חלוקת שי אישי לכל משתתפת.

    הנשים הודו בחום לצוות בית חב"ד, לרב אורי כהן ולרעייתו הגב' איילה, על הערב המיוחד והמושקע ויצאו מחוזקות כשהן מצפות כבר לערב הבא…

    IMG_3924 (Large)

    IMG_3940 (Large)

    IMG_3960 (Large)

    IMG_4005 (Large)

    IMG_4033 (Large)

    IMG_4099 (Large)

    IMG_4174 (Large)

    IMG_4210 (Large)

    IMG_4213 (Large)

    IMG_4214 (Large)

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. מתחסדת
      כ״ה בשבט ה׳תשע״ד (26/01/2014) בשעה 20:11

      באמת היה ערב מושקע ומרגש! נהנינו מכל רגע, בגשמיות ורוחניות גם יחד! תודה ענקית לרב אורי כהן, אשתו וכל המשפחה המקסימה!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.