• מגשימים חלום: כל המשפחה בהקהל אצל הרבי

    הגדלה

    מתלבטת מה לקחת איתך למבצע נש"ק? כיצד להחדיר תוכן גאולתי בדקת המפגש? עכשיו הגיע הפתרון האידיאלי - מיזם חדש של מטה משיח בארץ הקודש יעזור לך להוסיף חיות חסידית וגאולתית במבצע הנש"ק, ויחד עם זאת לזכות בכרטיסי טיסה לשנת הקהל לכל המשפחה • לכל הפרטים

    תמיד התלבטת מה לקחת איתך למבצע נש"ק? כיצד להודיע לנשים את זמן הדלקת נרות וזמן יציאת השבת? וכיצד להחדיר בהן תוכן גאולתי בדקת המפגש הקצרה?

    מטה משיח בארץ הקודש מציגים מיזם חדש: הפתרון האידיאלי! חלוקת עלון 'הגאולה מעניין ועכשווי' עם ערכת הנש"ק תסדר לך את המבצעים.

    העלון האיכותי המכיל גם את זמני כניסת ויציאת השבת ברחבי הארץ, גם דבר-תורה קצר וגאולתי מתורתו של הרבי מלך המשיח על פרשת השבוע, גם סיפור מופת על הרבי שליט"א, וגם מדור על נפלאות המדע בדור הגאולה, והכל בעלון אחד מרתק המוגש בעיצוב מאיר עיניים, צבעוני, מרהיב ביופיו.

    ועכשיו במבצע מיוחד.

    במבצע 'מניין לגאולה' יכולה כל אחת מאיתנו לקבל לביתה מידי שבוע חבילה של עשרה גיליונות אותם ניתן לצרף לערכת הנש"ק, בנוסף לכך ניתן להשתתף בהגרלה על כרטיס טיסה לשנת הקהל לכל המשפחה, ולזכות ליטול חלק בהפצת 'בשורת הגאולה' על ידי סיוע למטה-משיח בארץ הקודש.

    להצטרפות ולפרטים על המיזם החדשני פנו למשרדי מטה-משיח: 03-9607922

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. יחי המלך המשיח!
      ג׳ בסיון ה׳תשע״ה (21/05/2015) בשעה 19:44

      וואוו איזה יופי ובנות מי שמעוניינת שעות פתיחה של המוקד של מטה משיח זה מ:8:00 בבוקר עד 5:00 אחר הצהרים בהצלחה!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.