• מאחורי הקלעים..

    הגדלה

    מאחורי הקלעים.. אף פעם לא הבנתי מה באמת מסתתר שם? אני? התלבושות? התפאורה? מסתבר שיש משהו נסתר מאחורי כל הרעיון הזה. בהופעות בדרך כלל ישנו משהו נסתר.. שלא רואים אלא מרגישים • לטור המלא

    מאחורי הקלעים.. אף פעם לא הבנתי מה באמת מסתתר שם? אני? התלבושות? התפאורה?

    אני חושבת שיש משהו נסתר מאחורי כל הרעיון הזה! בהופעות בדרך כלל ישנו משהו נסתר.. שלא רואים אלא מרגישים. אנרגיה כזאת שפורצת את כל המחשבות והתחושות ונותנת לאומן קצת זמן להכין את עצמו.. את הקהל.. זה מרגש עוד יותר. מאחורי הקלעים… שם נמצאים הסודות האמיתיים – השנים הרבות שאותן השקענו, הידע הרב שצברנו, האימונים, החזרות והשעות הקטנות של הלילה שתמיד נותנות השראה לרעיון נוסף שיתממש על הבמה..

    באמת, אין צורך בקלעים אלא כל הופעה יכולה להתתממש גם בלעדיהם! השחקנים והרקדנים עולים לבמה- ומיד מתחילים! מתלבשים כבר בבית, מתאפרים בדרך ומקסימום אם התלבושת נקרעה.. אפשר להעזר באמא לתיקונים… פשוט לא?

    בפרשתנו משה רבנו בהופעת בכורה מיוחדת וראשונית! הוא מלמד את העם את התורה בפעם הראשונה- ולכך, הוא לא נזקק למסכה. שהוא מקבל את הלוחות האחרונות "קרן עור פניו",שם- הוא נמצא בדרגה גבוהה לאין ערוך משאר בנ"י. הוא נפרד מהם במעלתו אך יחד עם זאת שהוא מלמד אותם הוא לא זקוק למסווה!

    כשמשה מכסה את פניו זה על מנת שדברים יתקבלו בדרך הטבע ואני אצטט את דברי הרבי בש"ק פרשת תשא:

    "אבל הסתר המסווה הוא לא בנוגע לבנ"י מצד עצמם- שכן "פנים בפנים דיבר עמכם"(בלי הסתר כלל). ולכן, בשעה שמשה דיבר אל בנ"י את אשר יצוה" הוא הסיר את המסוה..ורק בשעה שלמשה ובנ"י יש שייכות לענייני העולם..אז "והשיב משה את המסווה", בכדי שהעולם יוכל לקבל את הגילוי ולא להתבטל ממציאותו. כלומר שגם המסווה כוונתו- לא העלם, אלא בכדי שהגילוי יוכל להתקבל בעולם".

    יוצא מכך, שלעיתים הקלעים נחוצים להעברת המסר הרצוי. המסווה הזה נותן לנו תחושה שעוד רגע נחזה בדבר האמיתי! עוד רגע נזכה לגילוי שחיכינו לו.. ומצד שני, זה לא תמיד נחוץ כי בכל זמן ובכל מקום ניתן "להופיע"! לא תמיד צריך במה מפוארת וכו'. העובדה שאנחנו ניחנו בכשרון מעצם היותנו יהודים- שמה את מאחורי הקלעים במקום השני!

    בכל רגע נתון חשוב להיזכר באור הזרקורים.. בפניו של הרבי מלך המשיח, שבכל רגע נתון מאיר בנו ובעולם כולו! קבלו מזה כוח והשראה..

    ואת כל השאר פשוט תשארנה בינתיים "מאחורי הקלעים"….

     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.