• מצאנו את כל הניצוצות האבודים..

    הגדלה

    אף פעם לא חשבתי שיגיע יום ויגידו עבר 24 שנים. לא חלמתי שאני יגמור את התיכון וגם את שנת הסמינר ועוד נצעק עד מתי?! שאני יהיה גננת שאצטרך להגיד עם הילדים 'אנו רוצים משיח עכשיו' או 'אבינו מלכנו שלח לנו את הרבי משיח צדקנו מיד'. בחלומות הכי רחוקים, לא חשבתי שעוד נכריז את זה בגן הילדים שלי • מושקי ליפש, שליחה וגננת בטור אישי לכ"ז אדר • לקריאה

    כ"ז אדר א' תשע"ו.

    אני לא יכולה לתאר את היום ההוא לפני 24 שנים שהתחיל העלם והסתר משום שעדין לא נולדתי… החושך הבלבול וחוסר ההגיון!

    ג' תמוז זה היום בו הורי היקרים יצאו לשליחות והחליטו להקים בית חב"ד. הם יצאו למקום עם הסכמה מהרבי אך בפועל זה כבר בלי לראות בגלוי את הרבי ולקבל עידוד או ברכה…

    לתוך המצב הזה ב"ה נולדתי כן שליחה צעירה!!!

    אני זוכרת שבכיתה א' הרבה הסתכלו עלינו והצביעו ואמרו אתם נולדתם לתוך הגלות אתם לא זכיתם לראות וגם לא לשמוע, וזוכרת אלה שאמרו שהם מקנאים בתמימות הטהורה של הדור הזה! בתמימות שלנו לקנא?!

    בתור תלמידה צעירה היה לי ברור שאני מאלה שלא יסיימו את התיכון כמו הבנות שעכשיו בי"ב כי נהיה כבר בבית המקדש ושמה זה יהיה אחרת בעז"ה!!

    לצד הפעילות העשיה בשליחות וגם הלימודים היה לי ברור שאוטוטו משיח מגיע ואוטוטו צועדים ישירות לבית המקדש ונראה את הרבי מלך המשיח בגלוי ונקריב קורבן תודה! כן עוד רגע אחד זה יקרה!

    משנה לשנה הבנתי את הזכות העצומה שהרבי הטיל עלי את האחריות האדירה שהרבי בחר להעניק לי כחיילת בצבאות ה'. וכשליחה, הרבי מצפה ממני כאבא אוהב ומאמין בי שאצליח, ואני יודעת שאני לא יכולה לאכזב אין אפשרות כזו שעוד שניה נשמעת תקיעת השופר הגדולה ואני לא יהיה ראויה לשורה הראשונה….

    אף פעם לא חשבתי שיגיע יום ויגידו עבר 24 שנים, לא חלמתי שאני יגמור את התיכון וגם את שנת הסמינר ועוד נצעק עד מתי???
    שאני יהיה גננת שאצטרך להגיד עם הילדים 'אנו רוצים משיח עכשיו' או 'אבינו מלכנו שלח לנו את הרבי משיח צדקנו מיד'. בחלומות הכי רחוקים, לא חשבתי שעוד נכריז את זה בגן הילדים שלי.

    ב"ה אני כרגע בשליחות באי (שהוא לא נידח כי הרבי לימד אותנו שיש לנו אהבת ישראל לכל יהודי מכל מקום ומכל סוג ואין יהודי נידח כי כולנו קשורים לה' וממילא אין מקום נידח) כבר כמעט 7 חודשים:

    כאן התחדד לי והצלחתי להבין באמת את הזכות, האחריות והתכלית של ביטול לרבי של לפעול באמת את רצון המשלח! כאן הפנמתי את הבת הנאמנה שלא מתייאשת אלא ממשיכה להאמין לחפש להתקשר ולרצות בכל רגע לעלות על ענן, משתדלת לעזור לשליחים בפעילות לאורך השנה בעשיה.

    וכששואלים אותי איפה יהיה הבית חב"ד שלי כי בכל העולם ובכל מקום ומקום יש שליחים של הרבי שפועלים במסירות נפש של ממש (ולכל אחד מהם קושי אחר התמודדות מאתגרת וחיים לא פשוטים אבל הם בתפקיד ולא פורשים או מתחלפים אלא מאמינים ובטוחים שעוד רגע נהיה יחד עם הרבי)

    אני עונה: אני כבר יהיה בבית המקדש. כן כי אין אפשרות אחרת.. אין מצב שלא!!!

    וזהו.

    ירד הלילה והתחיל כ"ח באדר, תאריך שאמור לתת כ"ח להמשך עשיה ופעילות ובמיוחד בחודש של אדר שהרבי אומר להוסיף בשמחה ועוד בשנה מעוברת שהשמחה גדולה הרבה יותר..

    אבל קשה לי!! ללכת לישון ככה שזה המצב….

    רבי!! אני רוצה כבר באמת לראות בגלוי לשמוע את קולך לקבל ממך חיוך כי הסכלת עלי וראית את המאמץ שלי.

    קשה להסתפק בוידאו או שיחה כתובה ואפילו לא באגרת קודש, שאני יודעת שיעדת בשבילי, כי אבא, אני רוצה כבר באמת להיות בבית המקדש השלישי מקובצת ומאוחדת עם כל אחיי ואחיותי המקושרים (שנלחמו בעקשנות על הבית חב"ד שלהם, שבשביל מישהו אחר לא הלכו לישון, וכל יום ידעו שאם אנחנו עדין לא רואים את הרבי כנראה שיש עוד לפעול)

    אבל שהיום, בכ"ז אדר א' תשע"ו נדע נבין ונראה שסיימנו את העבודה, הכפתורים מצוחצחים המון שנים, מצאנו את כל הניצוצות האבודים…
    ובטוחים שכבר מגיע לנו לקבל את בית המקדש בשלמות!!!

    אלוקים תיקח את כל היהודים מכל הדורות ומכל העולם, תאסוף את המצוות שנעשו בכל חור ובכל שניה ותאחד תחבר ותגלה מספר שרק אתה יכול להגיד אותו.. מספר כזה עצום שכל זה אתה תעניק תקיעה גדולה תביא אותם על עננים לארצך לבית מקדשך כי באמת מגיע לנו!!!! כי פעלנו כי עשינו כי התאמצנו כי רצינו בטובתך….

    ותראה לנו שגם אתה רוצה בטובתנו!!!!

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. הקהל
      כ״ח באדר א׳ ה׳תשע״ו (08/03/2016) בשעה 20:15

      מושקי המדהימה

      זה מקסים

    2. פנינה
      כ״ח באדר א׳ ה׳תשע״ו (08/03/2016) בשעה 17:00

      מרגש!!ואמיתי.

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.