• פורים ושמחת הגאולה ליוצאות ברית המועצות

    17 | הצג גלריה

    השמחה של הזקנות דוברות הרוסית, הרקיעה שחקים, הן מהיחס של אנשים המתיחסים בחיוך ובמאור פנים אליהם, והן מקבלת חומר איכותי, וברוסית, ההתפעלות מקבלת חומר ברוסית משמחת את ליבם והביאה לשמחת פורים אמתית, עשרות תגובות הגיעו מהפעילות ללשכת עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש, איזה התרגשות מביעים להם הנשים בחום על הענקת הפרוספקט היוקרתי • לדיווח ותמונות

    פעילות עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש, זיכו במצוות הפורים רבים יוצאי ברית המועצות, מדינות חבר העמים כיום, חגגו פורים של גאולה ושמחה בשנת הקהל, הפעילות חילקו עלונים לחג הפורים, עם הסבר למצוות החג, מחצית השקל ופרשת זכור ועוד, עד לנבואותיו הברורות של אדמו"ר שליט"א.
    השמחה של הזקנות דוברות הרוסית,  הרקיעה שחקים, הן מהיחס של אנשים המתיחסים בחיוך ובמאור פנים אליהם, והן מקבלת חומר איכותי, וברוסית, ההתפעלות מקבלת חומר ברוסית משמחת את ליבם והביאה לשמחת פורים אמתית, עשרות תגובות הגיעו מהפעילות ללשכת עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש, איזה התרגשות מביעים להם הנשים בחום על הענקת הפרוספקט היוקרתי, שמביא בצבעים חיים את מהותו של חג הפורים ובשורת הגאולה השלימה.
    אלפי עלונים, חולקו ברחבי הארץ, ברחבי חבר המדינות, וברחבי תבל בקהילות יוצאי ברית המועצות, שהתרגשו לקרוא על חג הפורים הקהל והגאולה לאלפי העולים בקרב יוצאי מדינות חבר העמים בארץ הקודש ובמרחבי תבל. הדפסת החומר האיכותי שהוקדש לזכרון נשמת השליח הרב זלמן טובי' הכהן ע"ה אבעלסקי, הרב הראשי למולדובה, וראשון השלוחים למדינות חבר העמים.
    ממרכז עזרת אחים חב"ד, בארץ הקודש נמסר כי החלו ההזמנות לחומר לחגי פסח, ל"ג בעומר וחג השבועות ועלוני הקהל, המשלוח יחדיו מוזיל את עלות המשלוח.
    להזמנות ומחירים: [email protected]
    עלוני 'אחים חב"ד' מידי שבוע באלפי עותקים 
    'לשכת עזרת אחים' ליובאוויטש ליהודי חבר המדינות וליוצאי ברית המועצות. בניהולו של השליח הרב מנחם מענדל זלמנוב, שמחים לבשר לפיעלות, ומציעים להצרף לשורות הפעילות בקרב אוכלוסיה זו המשתוקקת ליהדות, מידי שבוע מופצים ברחבי ארץ הקודש, במדינות ארצות הברית, ובמדינות חבר העמים, אלפי עלוני אחים חב"ד, עם זמני הדלקת הנרות, מבט לפרשה והווי חסידי המכניס את יהודים יקרים אלו, יקרים שביקרים לעולמה של חסידות חב"ד והתקשרות לנשיא הדור משיח צדקנו הרבי שליט"א מליובאוויטש. העלונים בהדפסה מקומית של השלוחים והפעילים, הרוצים מידי שבוע, את העלון לאזור מגורם בתשלום סמלי. הרשמי לאחים חב"ד:  [email protected]
    לחלק עלון, כל אחת יכולה, את השמחה והמאור פנים של המקבלות, תראו בעצמכן, בואי התגייסי.
    עזרת אחים חבד פורים 5776 (2)

    עזרת אחים חבד פורים 5776 (15)

    עזרת אחים חבד פורים 5776 (29)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (1)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (2)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (3)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (4)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (5)

    עזרת אחים חבד פורים 5776 (2)

    עזרת אחים חבד פורים 5776 (15)

    עזרת אחים חבד פורים 5776 (29)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (1)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (2)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (3)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (4)

    פעילות עזרת אחים חבד ליובאוויטש (5)

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.