• מידע חשוב להורי הילדים הנשארים לכנס המרכזי

    הגדלה

    ביום ראשון הקרוב, ט' בניסן, יתקיים יום צבאות השם לרגל י"א ניסן, בהיכל יד אליהו בתל אביב. מאוחר יותר באותו יום יתקיים כנס ההקהל המרכזי של חסידי חב"ד • האם יש צורך ברכישת כרטיסים נפרדים, מה יעשו הילדים מסיום הכנס הראשון ועד תחילת הכנס השני, והאם יש צורך להזמין מקום בהסעה שונה להלוך ולחזור? • לכל התשובות

    ביום ראשון הקרוב, ט' בניסן, יתקיים יום צבאות השם לרגל י"א ניסן, בהשתתפות רבבת חיילי וחיילות צבאות ה', בהיכל יד אליהו בתל אביב. מאוחר יותר באותו יום יתקיים כנס ההקהל המרכזי של חסידי חב"ד, בהשתתפות אנשים נשים וטף.

    הורים רבים המעוניינים שילדיהם ישתתפו בשני הכנסים שואלים האם יש צורך ברכישת כרטיסים נפרדים, מה יעשו הילדים מסיום הכנס הראשון ועד תחילת הכנס השני, והאם יש צורך להזמין מקום בהסעה שונה להלוך ולחזור?

    פנינו אל המארגנים של האירוע בערב מטעם מטה משיח באה"ק, וקיבלנו תשובות לכל השאלות:

    האם ילד שקנה כרטיס לכנס של צבאות ה' צריך לקנות כרטיס נוסף לכנס בערב?

    כן. מדובר בשני כנסים נפרדים, וכרטיס הכניסה לכנס של צבאות ה' לא מאפשר כניסה לכנס בערב. יש צורך בכרטיס כניסה נפרד.

    ומה לגבי הסעות?

    כנ"ל. ההסעות של יום צבאות ה' חוזרות מיד לאחר האירוע. ילד המעוניין להישאר לכנס בערב ולחזור עם ההסעות של הכנס, עליו לדאוג לרישום נפרד להסעות חזור עם האחראים על ההסעות של הכנס בערב.

    מה יעשו הילדים אחרי יום צבאות ה' לפני תחילת הכנס בערב?

    מטה משיח מארגן תכנית לילדים המעוניינים להישאר לכנס בערב בליווי צוות מדריכים מנוסים הכוללת ארוחה קלה ושתיה. התכנית איננה מטעם צבאות ה' ויש צורך ברישום נפרד על מנת להיערך בהתאם עבור ילדיכם. הטלפון לתיאום פרטים הוא: 1-700-507-701 (מספר הטלפון יהיה זמין גם במהלך האירוע עצמו לבירורים וליצירת קשר עם המדריכים במקום).

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.