• פעילות עזרת אחים הביאו את י"א ניסן לדוברות הרוסית

    25 | הצג גלריה

    בימי ההכנה וביום הבהיר י"א ניסן יום הולדת אדמו"ר שליט"א, הופצו על ידי פעילות עזרת אחים חב"ד ליובאוויטש ההפקה המהודרות, מגזין איכותי  'יו"ד אלף ניסן', המסביר על מהותו של יום, לידת ראש בני ישראל, קבלת המלכות, כתיבה לרבי, ונתינת מתנות רוחניות לנשיא הדור לקראת יום הולדתו, בהוספה במצוות לקבלת פני משיח, בנוסף הופצו עלוני 'הקהל', חתימות על קבלת המלכות של מלך המשיח ואמירת פרק התהילים החדש של אדמו"ר שליט"א, על ידי הנשים הנרגשות ברחבי ארץ הקודש • לדיווח ותמונות

    יו"ד אל"ף ניסן, מהות היום ומתנות לנשיא  

    מגזין איכותי 'יו"ד אלף ניסן', המסביר על מהותו של יום, לידת ראש בני ישראל, קבלת המלכות, כתיבה לרבי, ונתינת מתנות רוחניות לנשיא הדור לקראת יום הולדתו, בהוספה במצוות לקבלת פני משיח, הופץ ביום הולדת מלכנו, על ידי פעילות עזרת אחים חב"ד ברחבי ארץ הקודש ע"י לשכת 'עזרת אחים – חב"ד ליובאוויטש' ליהודי חבר העמים ויוצאי ברית המועצות. הפעילות ונשי חב"ד מוסרות כי המקבלות את העיתונים המיוחדים התרשמו במאוד מהעיצוב יוקרתי ומכובד ובשפה הרוסית, מכיון שזה ברוסית פתאום המסך נופל כל הריחוק מהדת נופל באחת ונהיה פריצת דרך להגיע לאוכלוסיה זו ולבשר להם על נשיא הדור המשיח שבדור, את המגזין איכותי בשפה הרוסית, הודו הנשים נרגשות על המתנה הנפלאה וקראו בהתעינות רבה במאוד.
    החומר האיכותי נערך על ידי על ידי משרדי ההוצאה לאור 'עזרת אחים' חב"ד ליובאוויטש, בהנהלת הרב מנחם מענדל זלמנוב, החוברת הקודשה לזכרון נשמת השליח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, הרב הראשי למולדובה, וראשון השלוחים למדינות ברית המועוצות, שידוע בחיות המיוחדת שלו סביב ההכנה לי"א ניסן, תאריך בו ובימים הסמוכים לו להעריש עולמות, לקשר יהודים לנשיא ישראל הרבי מליובאוויטש משיח צדקנו.
    נשים דוברות רוסית חותמות בהתרגשות על קבלת המלכות
    הפקה מהודרת ומרשימה נוספת מ"מטה בשורת הגאולה" שע"י לשכת 'עזרת אחים – חב"ד ליובאוויטש' ליהודי חבר העמים ויוצאי ברית המועצות. דף מהודר לחתימות קבלת המלכות מלכותו של הרבי מליובאוויטש משיח צדקנו, הדף בעיצוב יוקרתי ומכובד בשפה הרוסית. נשים רבים השתתפו במבצע קבלת המלכות, וקראו בעיון את נוסח ההצהרה לסיום הכריזו בשפה הרוסית את הכרזה של קבלת המלכות, "יחי אדוננו",  וחתמו על הצהרה לקבלת מלכותו של הרבי שליט"א מליובאוויטש כמלך המשיח שיבוא תיכף ומיד ויגאל את ישראל. התרגשות מיוחדת לחתום על הצהרה זו ביום הבהיר יום הולדת מלכנו י"א ניסן, יום בו הרבי מעיד כי נמשך למלך ישראל וכעת העם צריך לקבל מלכותו, נשים סירבו לחתום ולא הבינו בדיוק במה מדובר, היטיבו חברותיהם להסביר להם, ולשכנע אותם לקיים את המצווה המיוחדת.
     גלויות הפרק החדש של הרבי בשפה הרוסית

    הפקה מהודרת ומרשימה נוספת מלשכת 'עזרת אחים – חב"ד ליובאוויטש' ליהודי חבר העמים, דף מרשים ומהודר של הפרק החדש קט"ו של אדמו"ר שליט"א, הטקסט מופיע בעברית וברוסית, בכתב פונטי תעתיק, עם הכרזת הקודש ופניני גאולה ומשיח. נשים רבות קראו בהתרגשות בלתי מוסתרת את פרקו החדש של הרבי וקיבלו גליות הפרק לביתם לאמירה בכל יום ויום, הנשים התפעלו מן היופי של הדף ואמרו שבטח ישתדלו בכל יום להגיד את פרקו של הרבי מלך המשיח.

    ההפקות יוצאים לאור על ידי עזרת אחים לזכות נשמת השליח הרב זלמן טובי' הכהן אבעלסקי, הרב הראשי למולדובה, וראשון השלוחים למדינות חבר העמים.

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (1)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (2)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (3)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (4)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (5)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (6)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (7)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (8)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (9)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (10)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (11)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (12)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (13)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (14)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (15)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (16)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (17)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (18)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (19)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (20)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (21)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (22)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (23)

    עזרת אחים חבד יא ניסן נשים (24)

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.