• ההפתעה הגדולה שתחכה לנשות החינוך

    הגדלה

    תכונה גדולה לקראת המעמד הגדול של 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש': חידוש מרענן ויוצא דופן יקבל את פניהן של אלפי נשות החינוך של חב"ד בישראל, בלובי היכל התרבות בתל אביב, בטרם יחל מעמד ההצדעה השנתי לשליחות הרבי בשדה החינוך * הפרטים על מיזם 'מתחמי חינוך' נחשפים לראשונה.

    דריכות רבה בקרב נשות החינוך של חב"ד ברחבי הארץ, לקראת הכנס השנתי והמיוחד שייערך בח"י אלול, יום הולדתם של שני המאורות הגדולים, הבעל שם טוב זיע"א וכ"ק אדמו"ר הזקן זיע"א.

    במעמד ההצדעה השנתי של רשת חינוך חב"ד בישראל – 'אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש', ישתתפו שליחות הרבי בשדה החינוך – גננות, מורות, מחנכות, מנהלות ונשות חינוך בתפקידים נוספים בבתי הספר וגני הילדים. הוא יתקיים בהיכל התרבות בתל אביב.

    כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, יהיו חידושים מגוונים בכנס, ובראשם: 'מתחמי חינוך'. אם עד היום, בלובי של מקום האירוע אליו הוזמנתן, הוגש כיבוד קל בלבד, הרי שהפעם עמלים ב'רשת' על מיזם ייחודי ונדיר מסוגו.

    במסגרת המיזם, יקבלו את אלפי נשות החינוך שלושה מתחמים גדולים, כשכל מתחם יעביר מסר עוצמתי אחר, הקשור ישירות למסר של מעמד ההצדעה השנתי: 'פעולה נמשכת'. לצד הזמן, בו תוכלנה אלפי נשות החינוך להתראות אחת עם חברתה, יונעם זמנם בפרויקט אדיר ויוצא דופן.

    המתחם הראשון – הבוגרים: עשרות אלפי גלויות 'שנה טובה' יפוזרו כשכל אשת חינוך תקבל שלוש גלויות, אותן תוכל לשגר לשלוש בוגרות מרחבי הארץ שלמדו אצלה במהלך השנים. את הגלויות יהיה ניתן לשלוח בתוך תיבת דואר שתוצב במקום. צוות ה'רשת' יעביר את הגלויות אל הכתובות של הבוגרות. שתהיה שנה טובה ומתוקה!

    המתחם השני – משפטים שנחקקים לעד. במתחם יוצבו פנקסים מעוצבים להפליא ועליהם משפטי חינוך שיחקקו בלב התלמידים וייצרבו בזיכרונם. כל אשת חינוך תהיה רשאית לקחת פנקסים עבור התלמידות. "כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע כתב בכללי חינוך והדרכה שצריך לומר לילדים משפטים שנחקקים בלב הילד, שישמרו לו לחיים, ועל פי זה החלטנו להקים את מתחם הפנקסים", מסבירים ב'רשת'. המשפטים, איך לא, מבוססים על תורת הרבי, נשיא ה'רשת'.

    המתחם השלישי – שבתות חינוך. שולחן שבת ענק יוצב במתחם, כשהמטרה לעודד את נשות החינוך לארח את התלמידות לסעודת שבת. ב"שולחן השבת" יוקרנו על מסכים מורות שמספרות על התועלת הרבה באירוח התלמידות. על השולחן יפוזרו אלפי 'שירונים' של שבת. כל מורה תוכל לקחת לביתה מספר שירונים, בהם תוכל לפאר את שולחן השבת, באירוח התלמידות.

    לצד כל המתחמים המושקעים, עליהם עמל הצוות החינוכי של ה'רשת', יוגש כיבוד עשיר ויוקרתי, וכל זה, כאמור, מה שעתיד להתרחש לפני מעמד ההצדעה המדובר של נשות חינוך חב"ד בארץ הקודש.

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.