• 'ערב של נחת' בבי"ס חב"ד נס ציונה

    8 | הצג גלריה

    כמיטב המסורת בבית ספר חב״ד נס ציונה התקיים גם השנה ערב סבים וסבתות, ״ערב של נחת״. במוצאי שבת פרשת וארא התכנסו אל אולם ׳אשכול פיס׳ בנס ציונה רבות מתלמידות בית הספר מלוות בסבים וסבתות מאושרים לערב שכולו נחת. לדיווח ותמונות

    כמיטב המסורת בבית ספר חב״ד נס ציונה התקיים גם השנה ערב סבים וסבתות, ״ערב של נחת״.

    במוצאי שבת פרשת וארא התכנסו אל אולם ׳אשכול פיס׳ בנס ציונה רבות מתלמידות בית הספר מלוות בסבים וסבתות מאושרים לערב שכולו נחת.

    בתחילת הערב נהנה הקהל מקבלת פנים וכיבוד עשיר כאשר כל נכדה העניקה לסבא וסבתא מתנה אישית בעבודת ידה מעוטרת בברכה שחיברה במיוחד.

    דלתות האולם נפתחו והקהל הנכבד גדש את האולם לצלילי מוזיקה חסידית מקפיצה.

    המנחה, הרב יואל בייץ׳, פתח את הערב בדברי ברכה נרגשים ומיד לאחר מכן צפה הקהל בוידאו של הרבי.

    אל הבמה עלו בזו אחר זו תלמידות שנבחרו השנה לברך את קהל הסבים והסבתות. היו אלו תלמידות חדשות מכל הכיתות שהצטרפו השנה למשפחת בית הספר.

    עם סיום הברכות עלו אל הבמה תלמידות כיתה ב׳ שביצעו בחן רב את הפרק של הרבי ומיד לאחריהן תלמידות כיתה א׳ שהרשימו באמירת פרק מ״א בתניא בעל פה.

    החלק הבא היה מרתק במיוחד כאשר הקהל צפה בתלמידת כיתה ה׳ המראיינת את סבה סביב שולחן שהוצב על הבמה. במהלך הראיון העלתה הנכדה שאלות שחיברו את עברו של הסב הגאה עם בית הספר והנושא השנתי ״חיים גאולה״.

    על פי שלושת העקרונות של בי״ס מודעות, בחירה ושליחות עלו אל הבמה תלמידות ששיתפו והסבירו מה מבטא עבורן כל ערך וכיצד הן מיישמות אותו בליווי קטע וידאו קליפ מתאים מהווי בית הספר.

    ולסיום התכנית העשירה, התקיים משחק פלאפונים אטרקטיבי במיוחד בנושא עידן הגאולה כאשר כל אחד מהמשתתפים יכל לשתף את דבריו על גבי המסך הראשי.

    בזו אחר זו עלו אל הבמה תלמידות כיתה ו׳ שהודו לכל מי שלקח חלק בהצלחת האירוע המיוחד.

    רגע לפני סיום ולהפתעת הקהל, ביקשה אחת המשתתפות לעלות אל הבמה. מלווה בנכדתה, תלמידת בית הספר, שיתפה הסבתא את הקהל בהתרגשותה הרבה. לדבריה, היא הגיעה הישר מדימונה ואת הערב הזה לא תשכח כל ימיה.

    unnamed (1)

    unnamed (2)

    unnamed (3)

    unnamed (4)

    unnamed (5)

    unnamed (6)

    unnamed

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. יחי המלך המשיח!
      י״ז בשבט ה׳תשע״ז (13/02/2017) בשעה 11:09

      מדהים

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.