• כנס בואי כלה: 'ההזדמנות – ניטא קיין פארפאלן'

    6 | הצג גלריה

    זהו לא עוד יום עיון... זוהי ההזדמנות! בכל מצב, בכל שלב, תמיד אפשר לתקן, לשנות, לשדרג... אין דבר אבוד! לא מדובר רק על דברים בלתי רצויים מהעבר, כי אם על ההזדמנות האינסופית להתקדם, להתעצם, לדעת עוד ולא להפסיק לצעוד... וההזדמנות הזו – היא הזדמנות מיוחדת לכלה, לנשואה הטריה ולכלה שבדרך • לכל הפרטים

    זהו לא עוד יום עיון… זוהי ההזדמנות!

    בכל מצב, בכל שלב, תמיד אפשר לתקן, לשנות, לשדרג… אין דבר אבוד! לא מדובר רק על דברים בלתי רצויים מהעבר, כי אם על ההזדמנות האינסופית להתקדם, להתעצם, לדעת עוד ולא להפסיק לצעוד…

    וההזדמנות הזו – היא הזדמנות מיוחדת לכלה, לנשואה הטריה ולכלה שבדרך.

    'בואי כלה' – יום העיון המיוחד לצעירות לקראת – או בתחילת –  הקמת ביתן, יתקיים השנה בסימן 'ההזדמנות – ניטא קיין פארפאלן'. הכנס נערך ע"י מכון 'צופיה הליכות ביתה' שע"י ארגון נשי ובנות חב"ד, בשיתוף עם מכללת בית רבקה. מכון 'צופיה הליכות ביתה', הפועל רבות לחיזוק הבית היהודי וטהרת המשפחה, שם לו למטרה לטפח קהל יעד ייחודי זה, ובשיתוף פעולה עם מכללת בית רבקה  נבנה יום העיון המושקע. כמו בשנים האחרונות, גם השנה יום העיון יעניק כלים, יסודות ויתדות לבניית בית יהודי חסידי מהמסד עד הטפחות, וייתן מענה לדילמות וקונפליקטים העולים בזמן מיוחד זה.

    ביום העיון, יום של העשרה, פינוק והעצמה אישית – נשית לכל צעירה, הן תקבלנה ידע רב תחומי ומקצועי לבניית הבית: הלכה, רפואה, השקפה חסידית, תקשורת זוגית, ועוד.

    בתכנית הייחודית: סדנאות מגוונות לבחירה, "תני לי יד" – מופע אמנותי בשילוב כירולוגיה,  'שלך' – הפקת מולטימדיה מעצימה, ועוד.

    בין המרצים: הרב אליעזר ברוד, ד"ר אביה רוזנטל, הרבנית ברוריה אשכנזי, הגב' שולמית מיארה, הרצאת מומחית ממרכז 'תהל', ועוד.

    יום העיון יתקיים בעז"ה ביום חמישי ט"ו באייר (11 במאי), בין השעות 9:30 – 16:00,  באולם 'בית זלטה', כפר חב"ד ב'. הרישום מראש במשרדי ארגון נשי ובנות חב"ד, טל' 03-9606142, 058-5500770 או במשרדי מכללת בית רבקה, טל' 03-9602320.

    לתשומת הלב-  מחיר מוזל לנרשמות עד א' אייר, לאחר מכן תחול התייקרות במחיר.



    ????????????????????????????????????







    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.