• נתניה: מופע סיום של מרכז החוגים 'הכישרון שלי'

    18 | הצג גלריה

    אמש הוצג בנתניה מופע סיום החוגים - המציין את סיום שנת הפעילות הראשונה של מרכז החוגים "הכישרון שלי". המרכז, בהנהלתה של הגב' דורית פליאסקוס, הוקם בשנה זו ע"י בי"ס "חיה מושקא" חב"ד בנות בנתניה. לדיווח ותמונות

    אמש הוצג בנתניה מופע סיום החוגים – המציין את סיום שנת הפעילות הראשונה של מרכז החוגים "הכישרון שלי". המרכז, בהנהלתה של הגב' דורית פליאסקוס, הוקם בשנה זו ע"י בי"ס "חיה מושקא" חב"ד בנות בנתניה. כדי לאפשר לתלמידות בית הספר לפתח את כישוריהן במגוון תחומים – ברוח ובתוכן המושתתים על יסודות חסידות חב"ד.

    במרכז החוגים פיתחו הבנות את כישוריהם בתחומים רבים: אפיה ובישול, ציור, שילוב אומנויות, מקהלה, דרמה ומחול. לאורך כל השנה הבנות למדו, נהנו והתפתחו, ולרגל סיום השנה הן הציגו את הישגיהן בתערוכת מיצגים ותמונות מהפעילות, במופע בית סיפרי ובמופע הסיום.

    הערב נפתח בדברי ברכה ותורה של הרב מנחם וולפא – רב הקהילה ויו"ר המוסדות, אשר דיבר על פיתוח וטיפוח הכישרונות – כמפתח להצלחה וכהכנה לגאולה. לאחריו דיברה מנהלת ביה"ס גיטה וולפא, על חשיבות החוגים במסגרת בית ספרית

    ​, ​והודתה לגב' דורית פליאסקוס – מפיקת הערב ומנהלת המקהלה (מלל, עיבוד מוזיקלי וכוראוגרפי'ה), ולגב' עינב מגידיש -​ ​על ההצגה והריקודים (בימוי​, דרמה וכוראוגרפיה).

    לאחר מופע פתיחה מקורי- שנתן טעימה קלה מן הכישרונות החבויים בבנות, החל המופע המרכזי: "דולר לחיה'לה". המופע, כלל דרמה, מחול ומקהלה, ואיחד את תוצריהם של כל החוגים יחדיו – הצעירות והבוגרות גם יחד.

    האימהות, הסבתות והאורחות נהנו ממופע מקצועי ביותר, השזור כולו במסר של התקשרות לרבי בכל עת. המסר של יציאה מגלות לגאולה – בגשמיות וברוחניות, הובע בהצגה בעזרת הקבלה בין ניסיונות בזמננו, לבין מצב החסידים ברוסיה מאחורי מסך הברזל.

    בסיום הערב הודו ההורים בהתרגשות רבה למורות החוגים ולצוות ההפקה, על האפשרות שהעניקו לבנות, להביע את כישוריהן על טהרת הקודש – במשך השנה כולה.  ​



































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. שיראל
      י״ח בתשרי ה׳תשע״ח (08/10/2017) בשעה 16:38

      אני ההיתי במופע הזהה!!!

    2. orthy
      י״ב בתמוז ה׳תשע״ז (06/07/2017) בשעה 17:33

      כמי שהבת שלה השתתפה במשך השנה בחוג דרמה בבית הספר הזה יכולה לאמר שהמופע היה מקסים ומקצועי מלא תוכן ומרגש!תודה לדורית ועינב שהשקיעו בצורה בלתי רגילה בבנותינו ונתנו להן הזדמנות לפתח את הכישרונות שלהן! האפשרות הזו לעסוק במשהו שאוהבים וטובים בו ממלא את הבת וגורם לה להיות שמחה יותר ולעלות בכל התחומים!!!תודה יקירות!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.