• בנות 25 + עוצרות את הסביבון: נופש ענק וייחודי בקפריסין

    2 | הצג גלריה

    היא בת 25 + ועדיין לא הקימה בית בישראל, ועכשיו, בחנוכה הקרוב – זה הזמן שלה לעצור את הסביבון הזה, ולקחת פסק זמן חווייתי ומטעין בנופש ענק חסידי ומיוחד בן ארבעה ימים בקפריסין • לכל הפרטים

    כמו כולנו, גם החיים שלה מסתובבים סחור סחור. עבודה, לימודים, עיסוק רודף עיסוק…

    אבל אותה מלווים בנוסף גם סיבובים מתישים בין שדכניות, בירורים ופגישות, חיפוש שעדיין לא תם.

    היא בת 25 + ועדיין לא הקימה בית בישראל, ועכשיו, בחנוכה הקרוב – זה הזמן שלה לעצור את הסביבון הזה, ולקחת פסק זמן חווייתי ומטעין בנופש ענק חסידי ומיוחד בן ארבעה ימים בקפריסין.

    הנופש הייחודי הוא מיזם מרענן מבית 'לחיים ולברכה', מייסודה של 'עדי עד' – קרן "ישראל צבי" להכנסת כלה, ע"ש הרה"ח הר' ישראל צבי הלוי הבר ע"ה. הקרן תומכת ומסייעת לכלות אנ"ש בהיקף עצום, ומספקת נדוניה איכותית ומגוונת במחיר סמלי למאות כלות בשנה. בשנה האחרונה הוקמה זרוע חדשה וייחודית ל'עדי עד' – 'לחיים ולברכה' ע"ש הגב' צפורה הבר ע"ה. 'לחיים ולברכה' נועד לסייע לקהל שהיה עד היום 'שקוף', ולענות על הצורך הגדול, או אולי הזעקה, של הממתינים/ות לשידוך. המפעל אמנם צעיר אך מתפתח במרץ, וכבר הספיק להוציא לפועל מגוון מיזמים מקוריים ומכוננים:  מפגש המשודכות – שדכניותספר השידוכים של חב"ד, וכעת – לראשונה – נופש מיוחד ייעודי לבנות חב"דיות בנות 25 +.

     הנופש יתקיים בעז"ה במלון ספא 5 כוכבים 'הלגונה הכחולה' בקפריסין, בין הימים רביעי כ"ה כסלו עד ראשון כ"ט כסלו. ארבעה ימים גדושים בחוויות ובתכנים, טיולים מאתגרים, סדנאות, התוועדויות ואטרקציות, בליווי אוכל גורמה למהדרין.

    המחיר המקורי – 2770 ₪ – סובסד והוזל.

    לנרשמות עד י"ט כסלו מחיר מיוחד בהנחה ענקית– 1800 ₪.

     לאחר מכן יעמוד המחיר על 2200 ₪.  

    הקבוצה הנבחרת מוגבלת ל- 50 בנות בלבד.

    לפרטים והרשמה – חייקי : 054-7770582, נחמי 054-3165770, chaninadlan@gmail.com



    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.