• ההכנות בעיצומן לכנס כ"ח ניסן לנשי ובנות ישראל

    4 | הצג גלריה

    ביחד עם תפילה שהכנס השנתי של כ"ח ניסן, יתקיים בבית המקדש, ההכנות לכנס בעיצומן • הכנס יתקיים אי"ה באולם המפואר והמחודש של היכל התרבות בתל אביב. אולם נוח ויפהפה, עם מיטב הציוד, שכל אחת מהמשתתפות תוכל לראות ולשמוע היטב • לכל הפרטים    

    ביחד עם תפילה שהכנס השנתי של כ"ח ניסן, יתקיים בבית המקדש, ההכנות לכנס בעיצומן.

    בקמפיין מקדים לכנס, מובאים ציטוטים מהשיחה המטלטלת של הרבי בכ"ח ניסן ה'תנש"א, במטרה לעורר את כולנו לחיות עם בקשתו הנפשית של הרבי – "עשו כל אשר ביכולתכם.. להביא את משיח צדקנו בפועל ממש..!"

    הכנס יתקיים אי"ה באולם המפואר והמחודש של היכל התרבות בתל אביב. אולם נוח ויפהפה, עם מיטב הציוד, שכל אחת מהמשתתפות תוכל לראות ולשמוע היטב.

    גם התכנית תהי' השנה משודרגת ומושקעת במיוחד. בנוסף לקטעי וידאו מיוחדים של הרבי, תהיינה הרצאות תוכן מעוררות, תכנית אומנותית ייחודית שמופקת מיוחד לערב זה, חידון מרתק על שיחות ה'דבר מלכות' בשיתוף הקהל, ניגונים, קטעי וידאו בהפקה מיוחדת לכנס ועוד'.

    ברוב עם הדרת מלך!

    כל אשה ובחורה שמגיעה לכנס ורואה בו מקור לכוחות מחודשים להמשיך בשמחה בשליחות העכשיות – קבלת פני הרבי מלך המשיח בפועל ממש! צריכה להרגיש חובה וזכות לעשות לרבי נחת ולהביא עמה עוד חברה שטרם היתה בכנס, בבחינת "פנים חדשות".

    פרטים נוספים יבואו בהמשך







    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. שמחה קורן
      כ״א באדר ה׳תשע״ח (08/03/2018) בשעה 12:01

      בהצלחה!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.