• אלפי נשים ובנות בכנס כ"ב שבט המרכזי בירושלים

    83 | הצג גלריה

    אלפי נשים ובנות מכל רחבי הארץ השתתפו ביום ראשון בכנס של כ"ב שבט - יום הסתלקותה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסאהן נ"ע  הכנס נערך במרכז הקונגרסים בנייני האומה, בארגון עיריית ירושלים • לדיווח וגלריית תמונות

    אלפי נשים ובנות מכל רחבי הארץ השתתפו ביום ראשון בכנס של כ"ב שבט – יום הסתלקותה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא שניאורסאהן נ"ע. הכנס נערך במרכז הקונגרסים בנייני האומה, בארגון עיריית ירושלים.

    הערב נפתח בברכת שליח חב"ד בעיריית ירושלים הרה"ח הר' יעקב הלפרין, שבדבריו הודה לראש העיר הנבחר מר משה ליאון על העזרה, התמיכה, והמשך מתן החסות לאירוע המיוחד שמתקיים שבע שנים ברציפות.

    "בעז"ה כל הכנסים של חב"ד שהיו בכל השנים ימשיכו להתקיים" הבטיח ראש העיר בהמשך.

    האירוע השנה עמד בסימן "הוד מעלתך" – על פי שיחתו הידועה של הרבי בפרשת בא – בשלח, משנת תשנ"ב אודות מעלתן של נשי ובנות ישראל.

    לקריאת פרקי תהילים של הרבי והרבנית עלתה עדן קרביץ, תלמידת אור חיה.

    הגב' אתי גמליאל, רעייתו של השליח לירושלים הרה"ח הרב שלום גמליאל ז"ל, שנפטר בשנה שעברה הדליקה נר נשמה ונתנה צדקה לעילוי נשמת הרבנית. דקה מרגשת הוקדשה לאמירת משנה על ידי כל אחת מהמשתתפות, שבסיכומה נאמרו אלפי פרקי משניות לזכרה על ידי כל הנשים.

    התרגשות שיא הייתה בין המשתתפות באירוע כאשר הרה"ח הרב שמואל לו משלוחי הרבי באנגליה, נשא דברים מאלפים בהם סיפר על חייה של הרבנית נ"ע. הרב לו שזכה והיה בן בית בבית המלכות, חשף עדויות וסיפורים אודות הרבנית שטרם סופרו עד כה, וקישר את מעלתן של מרים ודבורה לרבנית  שהקדישה את חייה עבור עדת החסידים.

    רב שיח נשי מרתק נערך במרכזו של הערב והונחה על ידי אשת התקשורת הגב' סיון רהב מאיר אשר דיברה אודות תפקידה של האישה בזמננו, שמירה על פנימיות התא המשפחתי מאחר והן "בונות האומה" כדבריה, בשלב זה פנתה וראיינה את הגב' חני גולדברג מכפר חב"ד בדבר מעלת הביטחון, הגב' חיה שנור שיתפה את הקהל באופן בו מעלת השמחה היא קו מנחה בחייה, הגב' רות מיפעי ובתה אסתר מלכה, שיתפו את הקהל בביטויה של מעלת הרוממות בהתמודדות יומיומית.

    גב'  דניאלה גולן יו"ר אור חיה, הודתה לאלפי המשתתפות שהגיעו מרחבי הארץ ושיתפה את הקהל בהתפתחותו של סמינר חיה מושקא ומטרותיו.

    התכנית האומנותית נפתחה במופע מרהיב ומקורי בהשתתפותה של הגב' שרה ג'ייקובס ובנות חוג המחול סטודיו J, אשר ביטא את מעלתן של נשי ובנות ישראל במהלך הדורות.

    דרמה תנ"כית הציגה את נושא הכינוס, אודות המעלות הנלמדות ממרים הנביאה ודבורה אשת לפידות.

    את הערב הנעימה הזמרת לאה דרור אשר התוועדה, שמחה ורוממה את קהל המשתתפות.

    אקורד הסיום של הערב היה מופע מוזיקאלי ייחודי ומגוון בו השתתפו עשרות נגניות ורקדניות בליווי ה"מנצחת" הגב' שרה ג'ייקובס אשר הפתיע את קהל המשתתפות וחתמה את הערב המרומם בשמחה סוחפת.

    את הערב הנחתה בטוב טעם הגב' חווה אשכנזי.

    הפקת האירוע: מיכאל כפלין הפקות.

    מפיקות תוכן: גב' שרה איזנבך והדסה איזנבך.

    ייעוץ ליווי והדרכה: גב' אורלי לרנר.

    עוזרת הפקה: דושי מן.

    צילום: אריאל אוחנה.





































































































































































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.