• כנס אחדות מרשים לנשי ובנות ביתר עילית

    29 | הצג גלריה

    האודיטוריום העירוני בביתר עילית מכיר אירועי בנות לרוב, אך הפעם אפילו הוא יצא מגדרו. כ-3000 נשים ובנות מכל החוגים זרמו אליו בשני כנסים מושקעים. כולן מאוחדות בציפייה המסקרנת לפענוח החידה, עליו הכריזו הפרסומים לפני ל"ג בעומר: כולן מוזמנות יחד עם רשב"י לגלות את סוד האל"ף! • לדיווח ותמונות

    האודיטוריום העירוני בביתר עילית מכיר אירועי בנות לרוב, אך הפעם אפילו הוא יצא מגדרו. כ-3000 נשים ובנות מכל החוגים זרמו אליו בשני כנסים מושקעים. כולן מאוחדות בציפייה המסקרנת לפענוח החידה, עליו הכריזו הפרסומים לפני ל"ג בעומר: כולן מוזמנות יחד עם רשב"י לגלות את סוד האל"ף!

    האירוע המיוחד תוכנן בקפידה ונבנה בהשקעה אדירה בסיוע גורמים רבים, בראשות: ראש עיריית ביתר, הרב מאיר רובינשטיין, סגנו ויד ימינו הרב יהודה דייטש, "ועד קהילת חב"ד" נציג חב"ד וחבר מועצת העיר הרב משה כהנא, ועוד אנשים ונשים רבים בדרך. כולם הושיטו יד נדיבה להצלחת כנס אחדות בנות ביתר, כדי לגלות את סודה של האל"ף.

    ה-א' הקסומה קיבלה את פני הבאות בכל פינה באולם הענק. ברחבת הכניסה חייכה אליהן ה-א' מעל גבי שקיות מעוצבות. בתוך כל שקית המתינו לכל אחת ספרון מיוחד, בקבוק שתיה וחטיף. מסך ענק קידם את פני המשתתפות עם ה-א' החיננית, שהזמינה את כולן לכינוס המיוחד. ברקע הוקרנו קטעי וידאו של הרבי מהפאראד הגדול של ל"ג בעומר תשמ"ג. בנות רבות זכו לראשונה לראות את דמות קודשו של הרבי.

    במשך כשעתיים ישבו הבנות מרותקות לקסם שהתחולל מול עיניהם על מסך ובמה: מחול עם מאות בנות לצלילי שיר שהופק במיוחד לכבוד האירוע, סרטון אנימציה שובה לב בו הסבירה ילדה חיננית את סודה של האלף, מופע דרמה שהעביר את הבנות במנהרת הזמן היישר לתקופתו של רשב"י, ומופע אש שהמחיש את סיפור הסתלקותו השמיימי של התנא האלוקי. גם אמירת 12 הפסוקים לוותה בקליפ מיוחד בו קיבל כל פסוק משמעות מוחשית. העיניים הנוצצות העידו בלי מילים, כי כאן חווים מסע קסום המעביר כל אחת מחיי גולה לעולם של גאולה.

    אלופו של עולם, אולפנה ופלא, הפכו למושגים נחשקים. סודה של האלף פוצח לבסוף בדרך מניעה לפעולה: במשחק טריוויה אינטראקטיבי הפגינו הבנות שליטה בידע על רשב"י והתאחדו במסר שמעשה אחד קטן מכריע את העולם לגאולה.

    התגובות הנלהבות הקיפו אף את האנשים שמאחורי הקלעים. "הייתי בהרבה אירועים באצטדיונים מלאים", התוודה הצלם במעגל סגור, "אבל פה הרגשתי משהו אחר.. הקהל ישב מרותק שעתיים.. ומסרים עברו בצורה מיוחדת. היתה אווירת קדושה מחשמלת".

    הכינוס נחתם אך הקסם נותר באוויר. "לא ידעתי שכל כך פשוט להביא את הגאולה", סיכמה משתתפת לחברתה בעיניים בורקות, וזה, אם תרצו, שיא הפלא – – –

























































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. רחל
      כ״ו באייר ה׳תשע״ט (31/05/2019) בשעה 15:34

      יישר כח ענק לאושרית חני ונחמי המדהימות! שלקחו על עצמן את אירגון הכנס (בין כל שאר העיסוקים הרבים שלהם) והפיקו כנס ברמה אחרת!! הן מבחינת התוכן החסידי !! והן מבחינת הביצוע הטכני!!!
      רחל

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.