• בשבוע הבא: הדינר השנתי של ארגון עדי עד

    3 | הצג גלריה

    'עדי עד' ו'לחיים ולברכה' – במשך השנה כולה עוסק הארגון הפעיל, על זרועותיו השונות, בעשייה ובנתינה ללא הפסקה. למען הכלה של היום והכלה של מחר, למען הזוגות הצעירים, למען ההורים והמשפחות. ופעם בשנה, זה הזמן להצטרף למעגל החסד. להכיר תודה ולהחזיר, ולו במעט, על הנתינה האינסופית. לקחת חלק בפעילות הארגון – למען כולנו! • לכל הפרטים

    'עדי עד' ו'לחיים ולברכה' – במשך השנה כולה עוסק הארגון הפעיל, על זרועותיו השונות, בעשייה ובנתינה ללא הפסקה. למען הכלה של היום והכלה של מחר, למען הזוגות הצעירים, למען ההורים והמשפחות. ופעם בשנה, זה הזמן להצטרף למעגל החסד. להכיר תודה ולהחזיר, ולו במעט, על הנתינה האינסופית. לקחת חלק בפעילות הארגון – למען כולנו!

    הדינר השנתי של ארגון -'עדי עד' יתקיים בעז"ה ביום ראשון הקרוב,  כ' בסיון, באולם האירועים בכפר חב"ד ב'. קבלת פנים ובר חגיגי בשעה 19:30. פתיחת שערים וארוח. ערב מלכותית בשעה 20:00. התכנית עשירה, מושקעת ומרגשת:

    משא מרכזי מפי הרב חיים יצחק אייזיק לנדא, מרא דאתרא דבני ברק. להקת הלל עם מרב ברנר ונשות השומרון – 15 נשים שרות ומספרות על במה אחת. "מעלות על נס" – הפקת מולטימדיה מיוחדת. מלכי גולדשטיין בשיר מרגש וסיפור אישי.

    כרטיס כניסה לדינר : אימוץ כלה ב770 ₪. ניתן לתרום מכספי מעשר, אפשרי בתשלומים. התרומה מוכרת ע"פ סעיף 46.

    אל תפספסי את הערב המושקע, ובעיקר את הזכות הנצחית, שהיא גם כלי לברכה: הכנסת כלה –  "פירותיהם בעולם הזה והקרן קיימת לעולם הבא…"

    לנרשמות עד יום רביעי הקרוב ט"ז בסיון נכנסות להגרלה על כרטיס טיסה לרבי
    לרכישת כרטיס לדינר היכנסי :  https://tickchak.co.il/5960
    או בטלפון 058-7161939
    הפקה: M.L. Productions

     





    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.