• 'רק רגע' • הצצה למכירה הסינית המשודרגת  בכנס הארצי

    2 | הצג גלריה

    שלושה ימים לפני הסוף, תפסנו לשיחה קצרה את מנחם פרידמן, המפיק של המכירה הסינית, ובה הוא מספר על ההצלחה הגדולה של המכירה בקרב ציבור אנ"ש • נותרו שלושה ימים אחרונים להצטרף! • לכתבה המלאה

    פחות משלושה ימים נותרו לכנס הארצי של נשי ובנות חב"ד. השנה , לראשונה, לצד הכנס נערכת מכירה הסינית מושקעת ויוקרתית שעוד לא היה כמוה בקרב נשות אנ"ש .  זה הזמן להציץ אל מאחורי הקלעים של המכירה ולגלות את את האפקט הייחודי והעוצמתי, שיצרה המכירה בקרב קהילת חב"ד.

    מנחם פרידמן, המפיק של המכירה, מספר על היענות גדולה ומפתיעה: "נשות חב"ד יודעות לזהות איכות" הוא אומר "אמנם, היה צפוי שנשים רבות ירצו ליהנות מחוויית המכירה האטרקטיבית, אבל לא תיארנו לעצמנו שההשתתפות תהיה בהיקף כה רחב. ההתלהבות הסוחפת בהחלט הפתיעה והוכיחה שאכן, לנשות חב"ד מגיע יותר".

    למה אתה מתכוון כשאתה אומר 'לנשות חב"ד מגיע יותר'? 
    מסתבר שזו אינה רק קלישאה. "אם תסתכלו בקטלוג המכירה, תראו בעצמכם שלא מדובר בסיסמה" אומר מנחם פרידמן, ומסביר: "המכירה הסינית שלנו השנה, היא ברמה ובאיכות שטרם נראו בקהילת חב"ד. המתנות היוקרתיות לא מביישות את הפקות המכירה הסינית המובילות במגזר החרדי: רכב, מטבח, חדר שינה וחדר ילדים, פאות ועוד מגוון עצום של מתנות יוקרתיות. והכול – במיוחד לנשות חב"ד".

    אז למעשה, זו מכירה סינית ככל המכירות הפופלריות בציבור? 
    "מצד אחד כן, ומצד שני – לא" מפתיע פרידמן. "זו מכירה שאינה נופלת ברמתה מהמכירות הסיניות הפופולריות כל כך, אבל בנוסף, היא מביאה לידי ביטוי פן חסידי חב"די ייחודי, כיאה לארגון נשי ובנות חב"ד. יש כאן מתנות והגרלות שאין כמותן גם במכירות הגדולות ביותר של הציבור החרדי. כרטיס טיסה לרבי, דולר של הרבי, שרשרת בשיבוץ מטבע מהרבי, תהילים עם בד קודש מבגד הרבנית, סט אגרות קודש ועוד ועוד".

    איך הייתה ההיענות של בעלי העסקים, בגיוס המוצרים והמתנות?

    "האמת? לא היה צורך בתחנונים" משתף מנחם בסודות שמאחורי הקלעים, "מי ששמע על המכירה המושקעת, ועל הארגון הייחודי, ארגון נשים פעיל ונמרץ, שהוקם על ידי הרבי מלובביץ' בעצמו, נענה בשמחה ובחפץ לב! אני מוכרח לציין הן את בעלי העסקים והן את כלל ציבור אנ"ש בארץ ובעולם שלא עומד מין הצד. כולם רואים לעצמם זכות להיות שותפים, ולהרוויח בגשמיות וברוחניות, אינסוף זכויות לצד מתנות מפנקות".

     

    איזה בשורה אתה יכול לתת מהראיון הזה לציבור?

    "הבשורה עימה יצאנו כבר בתחילת הדרך: כל משתתפת במכירה מקבלת כרטיס כניסה בחינם לכנס הארצי, מתנה שהיטיבה לקלוע לטעמן של נשות חב"ד, שלא מפספסות את הכנס המאחד, המושקע והעוצמתי. כנס של התקשרות לרבי, שהוא חוויה מרגשת ובלתי נשכחת.
    והיום, רגע לפני הכנס, אני שמח לבשר לאלה מבין אלפי המשתתפות אשר רכשו כרטיס כניסה לכנס, וטרם הצטרפו למכירה הסינית: עכשיו עדיין לא מאוחר להרוויח!
    עקב הלחץ האדיר והרצון של אלפי המשתתפות בכנס לקחת חלק בזכות ובחוויה העצומה של המכירה הסינית, אנו נותנים הזדמנות גם לאלו שכבר רכשו כרטיס כניסה לכנס, ליהנות רטרואקטיבית ממתנת הכרטיס. בעת  ההצטרפות למכירה הסינית באחת מהחבילות, ניתן להזדכות על כרטיס שכבר נקנה!
    חשוב לציין שביום הכנס תינתן אפשרות להשתתף במכירה הסינית אך לא יינתן זיכוי רטרואקטיבי על כרטיס כניסה שנקנה. האפשרות להרוויח את המתנה היא עד יום ראשון י"א בתמוז בחצות הלילה. שווה להזדרז…"
    מסתבר שאכן שווה. בדרך אל המתנות, ציפתה לזריזות שהצטרפו הגרלת זריזות מצ'פרת במיוחד. גב' יהודית לבקיבקר מנחלת הר חב"ד היא הזוכה המאושרת ב-5,000 ₪, כשזו רק ההתחלה.

     

    משהו לסיום?
    לא לשכוח את המטרה העיקרית! הזכות המיוחדת להיות שותפה, זכות שהיא כלי לברכות ה' בכל המצטרך, כפי שכתב הרבי במכתביו לנשים רבות. על פי פסק רבני חב"ד מותר ומצווה לרכוש מכספי מעשר!
    עשרות נשים תצאנה מהכנס עם מתנות שוות, אבל מרגש באמת לדעת, שבאמצעות המכירה הסינית אלפי נשים תזכינה בזכות נצחית: זכות השותפות בפעילות הקדושה של הארגון.

     

    ניתן עדיין להצטרף למכירה הסינית ב – nc.sinit.org.il
    או במוקד הטלפוני 0723167770

    מנחם פרידמן

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.