• השמחה שלה היא הניצחון שלי • רויטל מרקוספלד

    הגדלה

    "כא' תמוז, היום הגדול הגיע. קמים בהתרגשות גדולה. ההסעה מגיעה לקחת את חנה לדבר שכ"כ ציפתה לו בכיליון עיניים מזה שנה שלמה. אני, עם דמעות של אושר, נותנת חיבוק אחרון, רגע לפני העלייה לאוטובוס. כן, עשינו וויתורים, היו קשיים" • לטור המלא

    הכל התחיל בקיץ תשע"ח. כ"כ רצינו לשלוח את בתנו הגדולה לקעמפ "אורו של משיח", אך הוצאות הקיץ היו כבדות, ונאלצנו לוותר על התענוג. האכזבה הגדולה שנראתה על פניה הדהדה חזק בראשי. ברגע ההוא גמלה בי ההחלטה: הילדה הזו תסע שנה הבאה למחנה הקיץ, ויהי מה.

    ידעתי פחות או יותר מה תהיה ההוצאה, התחלתי לאסוף שקל לשקל, וחסכתי מהמשכורות. כשקיבלנו החזר כספי חד פעמי, בעקבות שכר לימוד של בעלי, מייד ייחדתי סכום בצד לטובת העניין. כך הצטבר לו הסכום הדרוש.

    אייר תשע"ט, נפתחת לה ההרשמה לקעמפ. אני, עם חיוך מאוזן לאוזן, מבצעת העברה בנקאית על כל הסכום (אפילו הייתה לנו הנחה קטנה). בלי תשלומים ובלי הלוואות.

    חזרתי הבייתה, והודעתי לבתנו הבכורה: "חנה, השנה את נוסעת לקעמפ". כמובן שהיא קפצה משמחה למשמע הבשורה המפתיעה.

    בלילה לפני אורזים מזוודה. דואגים שאף פרט  לא יישכח.

    כא' תמוז, היום הגדול הגיע. קמים בהתרגשות גדולה. ההסעה מגיעה לקחת את חנה לדבר שכ"כ ציפתה לו בכיליון עיניים מזה שנה שלמה. אני, עם דמעות של אושר, נותנת חיבוק אחרון, רגע לפני העלייה לאוטובוס. כן, עשינו וויתורים, היו קשיים, אבל תחושת הניצחון בלראות את ילדתי שמחה ונרגשת,  הייתה שווה את המאמץ לאורך השנה.

    לעולם אל תוותרו על אף חלום בגלל המצב הכלכלי. הציבו מטרה, וילחמו למענה עד הסוף, למרות המהמורות שבדרך, כי לא ניתן לתאר במילים את התחושה של הנפת הגביע   הפרטי שלנו. מאחלת לכן שתצליחו תמיד להגשים כל חלום, ולכבוש כל יעד שהצבתן לעצמכן. אתן אלופות רק בזה שבחרתן לצאת לדרך פתלתלה מבלי לדעת בוודאות מה יהיו התוצאות, וכשזה מגיע בענק, עלו לפודיום.זה שלכן, ב"ה.

    רויטל מרקוספלד, מאמנת ויועצת לכלכלת משפחה 054-4562647 ליווי אישי, סדנאות והרצאות

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.