• קריבוי רוג בסימן "המעשה הוא העיקר"

    2 | הצג גלריה

    התוכנית לצעירים "stars" פועלת בבתי חב"ד ברחבי ברית המועצות לשעבר, התוכנית מייחסת חשיבות רבה לתמיכה באקדמאים שבעיר ומעודדת את הסטודנטים היהודים ללמוד הלכות הנצרכות בחיי היום יום היהודיים עפ"י שו"ע • לקריאה

    קריבוי רוג בסימן "המעשה הוא העיקר"

    התוכנית לצעירים "stars" פועלת בבתי חב"ד ברחבי ברית המועצות לשעבר, התוכנית מייחסת חשיבות רבה לתמיכה באקדמאים שבעיר ומעודדת את הסטודנטים היהודים ללמוד הלכות הנצרכות בחיי היום יום היהודיים עפ"י שו"ע.

    בעיר קריבוי רוג הרב זליגסון לקח את התוכנית צעד קדימה להוריד את הלימוד למעשה בפועל.

    כעת תוכנית הלימודים אוחזת בהלכות שבת ומתרכזת בעשיית הקידוש וחשיבות סעודת השבת, בעידודו של השליח הראשי הרב לירון אדרי ובהירתמות משפחת הרב שטרסברג הסטודנטים שהצטיינו בלימוד ההלכות הנדרשות והחליטו החלטה טובה לקיימם בפועל ממש קיבלו את כל הדרוש לביצוע המצוות שנלמדו.
    בשבוע שלמדו על מצוות הקידוש יצאו הסטודנטים המצטיינים עם בקבוק ין מהודר ויוקרתי לעשיית הקידוש, בשבוע שלאחר מכן עסקה תוכנית הלימודים בעריכת סעודת שבת. התלמידים פערו פה כשגילו שמחכה להם ערכת סעודת שבת מפוארת.

    מסכם הרב לירון אדרי שי': אנו בקריבוי רוג רואים חשיבות במעורבות של סטודנטים בחיים היהודיים של העיר – בשיעורי התורה, בתרומה לקהילה ובאופנים נוספים של השתלבות ברקמת החיים השוקקת ובבנית העתיד של העיר.

    מסכמת גברת שטרסברג: המלגות וכן ערכות סעודת השבת מטרתן לסייע לכם לחיות חיים יהודיים תוך בהתמודדות עם האתגר של לימודים גבוהים, עבודה ובמקביל לאפשר לעיר ליהנות מהיכולות העניפות שלכם.

    אנו מאחלים לכם הצלחה רבה!

     



    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.