• צפו: איך מצליחים להשקיע בשליחות וגם בחינוך הילדים?

    הגדלה

    בכל שנה יוצאים עשרות זוגות צעירים להפיץ יהדות ברחבי הגלובוס, בשליחות הרבי מלך המשיח. בד בבד עם ההתפתחות במקום השליחות והגדלת הפעילות היהודית בעירם, הולכת וגדלה גם המשפחה הפרטית שלהם. ולמשפחה צריך לדאוג... לחנך את הילדים, ללמדם תורה ולטעת בלבם מידות טובות וחסידישקייט • ההזדמנות שלך להשקיע בחינוך • לכתבה והשתתפות

    בכל שנה יוצאים עשרות זוגות צעירים להפיץ יהדות ברחבי הגלובוס, בשליחות הרבי מלך המשיח. בד בבד עם ההתפתחות במקום השליחות והגדלת הפעילות היהודית בעירם, הולכת וגדלה גם המשפחה הפרטית שלהם.
    ולמשפחה צריך לדאוג… לחנך את הילדים, ללמדם תורה ולטעת בלבם מידות טובות וחסידישקייט. במקומות כמו לוד, פריז או ניו יורק הסוגיה הזו פשוטה: שולחים את הילד לת"ת, את הילדה לביה"ס ושם הם מקבלים חינוך על טהרת הקודש. אבל מה עושים בעיר רחוקה בהודו, באוקראינה או באתיופיה? איך מתמרנים בין הצורך להקדיש זמן לחינוך הילדים לבין הפצת המעיינות?
    ב-6 השנים האחרונות פועל "משיח קידס אונליין". "חיידר" לבנים ובי”ס לבנות לילדי השלוחים מכל העולם. בכל יום לומדים הילדים בשיעורים המועברים וירטואלית בשני אזורי זמן, ומשפע פעילויות ותכנים הזמינים כל שעות היממה. "מה שהעולם גילה בלית ברירה רק עכשיו, כאן עושים כבר כמה שנים – בהיקף רחב וברמה מקצועית”.
    בשנה האחרונה, כאשר המצב בעולם העצים את הצורך בבית הספר הוירטואלי, הכפילה הנהלת "משיח קידס אונליין" את שעות השיעורים ובכך הקלה עוד יותר על ההורים. כעת, מקיים ביה"ס קמפיין שותפות עולמי לטובת המשך הפעילות.
    "חשוב לציין שהמוסדות פועלים ללא תקציבים כלשהם ומתבססים אך ורק על תשלומי ההורים. כאשר מספר התלמידים יוכפל, אי"ה, המוסד יוכל להחזיק את עצמו באופן עצמאי. כחסידים, לא חיכינו שזה יקרה אלא פעלנו 'לכתחילה אריבער', יצרנו כלי לברכה וכבר הכפלנו את שעות ההוראה. את תשלומי ההורים אי אפשר להגדיל יותר, ואנו קוראים לכל מי שחינוך ילדי ישראל חשוב לו להירתם למשימה – יחד נצליח להמשיך את המהפכה וליצור את השלוחים הבאים!"
    כך זה נראה>>>
    https://www.charidy.com/mkids/23096

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.