• מחפשת תעסוקה לילדים? יצירה לכל אחד…

    2 | הצג גלריה

    ילדים סקרניים ויצירתיים זו ברכה, ישנם כאלו היוצרים ומפתחים לעצמם דברים חדשים ויש שיותר פשוט להם לבצע הוראות של יצירה מסקרנת. אז אם המשפחה נכנסה לבידוד ומחפשת להעסיק את הילדודס המשמחים זה בשבילך- יצירת קליידסקופ אישי וייחודי • להוראות

    החומרים הדרושים ליצירה קליידוסקופ לילדים:

    עטים צבעוניים, דפים צבעוניים, קרטון, נייר אלומיניום, גליל נייר טואלט, דבק נוזלי ודבק סלוטייפ.



    אופן הכנת היצירות לילדים:

    בשלב הראשון נבצע מדידות, ניקח גליל נייר טואלט ונמדוד את האורך והרוחב שלו על גבי הקרטון 3 פעמים. באמצעות העט נסמן את הקצה העליון, החלק התחתון וגם את הצד השמאלי והימני. נצייר 3 מלבנים שווים בגודלם שמבוססים על הסימונים האלו ולבסוף נגזור אותם על ידי שימוש במספריים. נחזור על מה שעשינו בשלב הראשון אבל כעת נשתמש בנייר האלומיניום, כך שבסופו של דבר נקבל גם בדיוק 3 מלבנים מנייר אלומיניום.

    שלב שני: באמצעות הדבק הנוזלי נחבר כל פיסת נייר אלומיניום למלבן אחת מהקרטון. על ידי שימוש בדבק סלוטייפ נחבר את שלושת הקרטונים לצורה של משולש כך שניירות האלומיניום נמצאות מבפנים.

    שלב שלישי: נכניס בזהירות את המשולש שיצרנו לתוך גליל נייר הטואלט. אם המשולש משוחרר ונופל, ניתן להשתמש בדבק כדי לקבע אותו. אם הוא בכלל לא נכנס לגליל אפילו שהפעלנו אליו קצת לחץ אז יש לפרק את המשולש ולהקטין את מידותיו – לגזור אותו כך שיהיה מספיק קטן שיוכל להיכנס פנימה.

    שלב רביעי: עכשיו הקליידוסקופ מוכן וניתן לקשט אותו באופן הבא: ניקח נייר צבעוני ונעטוף באמצעותו את הגליל ונדביק את הקצוות שלו, אפשר גם לגוון ולהדביק ניירות נוספים בצבעים שונים ולהוסיף גם ציור.

     

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.