• הסתיים מבצע חיבורים ייחודים בתיכון נתניה

    הגדלה

    לראשונה, חיבורים תורניים עמוקים בכתיבתן ועריכתן של תלמידות ביה"ס העל יסודי בית רבקה בנתניה, בראשות השליח הרב מנחם וולפא. עלו לגמר 22 חיבורים תורניים העוסקים בסוגיות בענייני גאולה ומשיח, בכתיבתן ועריכתן של תלמידות ביה"ס • לדיווח המלא

    במבצע ייחודי לכבוד יום הולדתו של הרבי מה"מ – שהחל בכ"ב שבט ונחתם אמש, ביום הבהיר, י"א ניסן, עלו לגמר 22 חיבורים תורניים העוסקים בסוגיות בענייני גאולה ומשיח, בכתיבתן ועריכתן של תלמידות ביה"ס העל יסודי בית רבקה נתניה מכיתות ט'-י"ב

    הרב אליהו שוויכה, שליח הרבי לגוש הגדול בתל אביב וחבר מערכת מכון 'אור החסידות' העריך את החיבורים ע"פ קריטריונים שהיו ידועים מראש לתלמידות. הרב שוויכה הביע פליאה והתרשמות גדולים מאיכות החיבורים. לדבריו: "אלו חיבורים איכותיים מאוד ברמה של אברכים בני ישיבות".

    המורה חני סגל, רכזת 'מובילות' ('השורה הראשונה') מספרת בהתרגשות על שבועות של עיסוק מאסיבי לעומק ולרוחב, של תלמידות בתורת הרבי מה"מ [, ב'נגלה' ובספרי חסידות בסוגיות של משיח וגאולה.

    עשרת המקומות הראשונים זכו במילגות כספיות נכבדות, ואלו הן ע"פ סדר הזכייה: ב. קהניאל. צ. ווקסעלשטיין. ג. אקסלרוד. ד. סלומון. ט. סגל. ח. טייכטל. ש. לוי. מ. קיז'נר. מ. פישר ור. מוריאל.

    "זו נחת גדולה מאוד", מסכמת מנהלת ביה"ס, הגב אסתי בן מעש, "לראות את השייכות הטבעית של בנות המלך לתורת הרבי מה"מ ולסוגיות עומק בענייני משיח וגאולה, דבר שוודאי מזרז בפועל את הגאולה, וכדברי הרבי מה"מ: "ההוספה בלימוד התורה בענייני משיח וגאולה היא 'הדרך הישרה' לפעול התגלות וביאת משיח והגאולה בפועל ממש".

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.