• ההתוועדות השנתית לכבוד י"א ניסן

    הגדלה

    גם השנה, עם כל ההגבלות, לא ויתרו נשות קהילת חב"ד צפת היקרות והפעילות, לחגוג לרבי מלך המשיח שליט"א את יום הולדתו – יום נתינת מתנות רוחניות והחלטות טובות, שיביאו מהר את הגאולה האמיתית והשלימה • לדיווח המלא

    גם השנה, עם כל ההגבלות, לא ויתרו נשות חב"ד היקרות והפעילות, לחגוג לרבי מלך המשיח שליט"א את יום הולדתו – יום נתינת מתנות רוחניות והחלטות טובות, שיביאו מהר את הגאולה האמיתית והשלימה!

    כנהוג לאחרונה עקב ההגבלות, התקיימה תוכנית מרתקת, מיוחדת ומושקעת באמצעות תוכנת ה"זום".

    במשך כל היום, התנדבו בנות על הכנת ערכות ביתיות לכבוד ההתוועדות, עם מנה בשרית מושקעת מבית "הקריספיה"; דף תוכניה ותשורה מיוחדת – מגנטים מרהיבים ביופיים עם ציטוצים מדברי הרבי – בעל יום ההולדת – אודות זירוז הגאולה! הערכות חולקו לפי מוקדים ברחבי צפת.

    התוכנית, בהנחייתה של הגב' ת. משה החלה במשא מרכזי מיוחד ומעורר, מפי המרצה הנודע, שליח הרבי באנטוורפן – בלגיה, הרב שבתי שי' סלבטיצקי, הרב הדגיש רבות בדבריו את פועלו העצום של הרבי כ"ראש בני ישראל" הדואג לכל יהודי בכל מקום, ועל החשיבות שיש לנו "לבחור במלך". יש לציין שהשתתפותו התאפשרה אך ורק בזכות קיום הכינוס בצורה וירטואלית, ובכך זכינו לראות את ה"עליה" הטמונה בהגבלות.

    לאחר מכן הקריאה הגב' נ. אביטבול את פרקו החדש של הרבי, והגב' ר. אשכנזי את פרקה של רעייתו הרבנית הצדקנית; לאחר מכן הוזמנה הרבנית ר. הענדל ללימוד הפרק החדש עם הקדמה מרתקת על פי המפרשים, סביב הרקע שהביא לאמירת הפרק על ידי דוד המלך.

    לאחר מכן דיברה הגב' מ. לויטין על חשיבות השמחה בכל תחום בחיים, ועל החשיבות לתת לכל תלמידה את המקום עם הכישורים המיוחדים שניתנו לה מאת ה', ואיך שכל כישרון ניתן לניתוב לחיוב ולקדושה.

    לסיום דיברה הגב' ולדמן על החשיבות בהתבוננות בנפלאות הבריאה עם הילדים, שיכירו וידעו "מה רבו מעשיך ה'" והתראיינו כמה נשים מהעיר צפת, שסיפרו על ניסים של הרבי ממבט אישי.

    יש לציין שלמרות קושי ההשתתפות בעומס המצוי בכל בית בערב פסח , השתתפו מאות רבות של נשים בהתוועדות המיוחדת, ויצאו עם החלטות טובות – לזירוז התגלותו של הרבי לעינינו ובניין בית המקדש השלישי בקרוב ממש!

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.