• מה אני יכולה לעשות? • שרה רטובסקי

    הגדלה

    "אנשים בוחרים לחלל את (הר) הבית, אני אפעל הפוך. אני אקדש את הבית, את הבית הפרטי שלי " - טור מיוחד ואקטואלי • לטור המלא

    ב"ה

    לא מאמינה שאני מוצאת את הזמן לכתוב ובדיוק כשאני מתיישבת כאן לכתוב, אני כבר שומעת על פיגוע נוסף. דמעות של רגעי גלות אחרונים, "דודי ירד לגנו לקטוף שושנים" ה' לוקח את המובחרים! כל כך הרבה שיחות שאמר הרבי מליובאוויטש, הוא בכה וצעק שדיבורים על ויתורים של חלקים מארץ ישראל גורם למצב הנוראי ,בו נפגעים יהודים טהורים. זה ממש ככה.

    נסעתי השבוע במונית והזדעזתי שסיפרו בחדשות שגורמים בכירים שוקלים להפוך את הר הבית לאיצטדיון כדור סל. כן, קראתן נכון. איצטדיון. ה' ישמור, היה לא תהיה. וואו, כנראה שאנו ממש ברגעים האחרונים של הגלות, הכל מתהפך ,הופכים את הקדוש ביותר לחול (תרתי משמע). אני הקטנה עדיין לא יכולה לקיים ישיבת צוות בבית הממשלה, אז מה כן אני יכולה לעשות??

    יש לי רעיון, ומי שמתחברת לרעיון זה, מוזמנת בשמחה ליישם גם. הרעיון שלי: אם אנשים בוחרים לחלל את (הר) הבית, אני אפעל הפוך; לקדש את הבית, את הבית הפרטי שלי. וממילא תימשך קדושה בעולם, קדושה של גאולה.

    לעילוי נשמת הנרצחים הקדושים ולרפואה מהירה וניסית לכל החולים, אני מקבלת על עצמי להוסיף בקדושה ולא להכניס לפי שום מאכל לפני שאני אומרת ברכות השחר, אפשר לזכות גם אותך במעשה טוב לזכות עם ישראל? אולי את כבר מקפידה על מנהג זה, אז קחי לך משהו אחר שאת רואה צורך להתחזק בו.

    זהו, את חרפתנו, ה' אוסף. ושק דמעות של צרות הגלות כבר עולה על גדותיו, בטוח שה' פותח כבר שק חדש, הפעם שק של גאולה. רק נישא תפילה!

    עם מעשה טוב נוסף, נזכה להכריע הכף ולראות כבר עכשיו הגאולה השלימה

    שרה רטובסקי 0547235770

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.