• הנה מגיע היום הגדול! • י"א ניסן

    הגדלה

    מתקרבים אנו ליום הגדול והמאיר, י"א ניסן, תהא שנת פדותנו בקרוב. בו ימלאו  מאה ועשרים שנה לכ"ק הרבי מליובאוויטש מלך המשיח. אנו תובעים מהקדוש ברוך הוא - עד מתי? ומבקשים ממנו שישלח את דוד מלכא משיחא. שיבוא ויתגלה ויגאלנו ביום סגולה גדול ומאיר זה! לעיני כל העמים, ותכף ומיד ממש • מיוחד

    הנה מגיע היום הגדול !!!

    ו' ניסן תשפ"ב

    כתוב בספר שמוא-ל  הנביא, שדוד המלך לא קיבל את המלכות, גם אחרי ששמוא-ל הנביא משח אותו למלך, בציוויו של הקב"ה, עד *שהעם ביקש את מלכותו של דוד המלך*. וזהו הסדר גם בדורנו. למרות שהקב"ה בחר ומינה בעל בחירה, שהוא לא בערך לאנשי הדור, והוא נביא הדור, נשיא הדור ומשיח שבדור, צריכים לשמוע להוראותיו *ולקבל את מלכותו ברצון*, כדי שיוכל להתגלות כמלך המשיח ולמלוך עלינו, תכף ומיד ממש.

    בשיחה של הרבי ביום ה מנחם אב, תשמ"ט נאמר. "נמצאים אנו כבר לאחר ראש חודש מנחם אב הפותח במלה "מנחם" כמוזכר לעיל. יש לנו מיד את "מנחם שמו"
    שזה מוסב על משיח צדקנו, מראה באצבעו ואומר זה ;הנה מנחם משיח צדקנו, מלך בן דוד בשר ודם ויש לו עסק בתורה כדוד אביו, ומנהיג את כל העולם עד "וינצח כל האומות כולם" ואזי צועק העולם כולו : " זהו משיח ודאי",  הקשור עם "ודאי שמו כן תהלתו", המוסב על הקב"ה.

    מכך נעשה משיח – שזהו שלוחו של הקב"ה. שהוא מביא את הגאולה שהקב"ה גואל , שזה נעשה ע"י שלוחו, שזהו משיח בן דוד עם כל השמונה שמות שיש לו. כולל גם השם "מנחם". ומ"מנחם" נעשה ההמשך של אבינו שבשמים, באופן גלוי ויורד מיד בבית המקדש".

    מתקרבים אנו ליום הגדול והמאיר, יא'  ניסן, תהא שנת פדותנו בקרוב. בו ימלאו  מאה ועשרים שנה לכ"ק הרבי מליובאוויטש מלך המשיח.

    אנו תובעים מהקדוש ברוך הוא – עד מתי ? ומבקשים ממנו שישלח את דוד מלכא משיחא. שיבוא ויתגלה ויגאלנו ביום סגולה גדול ומאיר זה ! לעיני כל העמים, ותכף ומיד ממש.

    אמן כן יהי רצון.

    וכדי לזרז הרגע המיוחל אנו קוראים כבר עתה;

    יחי המלך ! יחי המלך ! יחי המלך המשיח לעולם ועד!

    טמה חורושוכין

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.