• תפארת שבהוד – מידת הענווה • דבר המומחה

    הגדלה

    "היום אני רוצה להכיר בכוחות שלי, לדעת שאני מסוגלת בעזרתם להשפיע בעולם, להשתמש בהם בתור אנרגיה לעשות את השליחות שלי בתוקף. ענווה אינה אומרת אני לא שווה כלום, אלא אני שווה ומסוגלת אבל יודעת שזה הכל מאיתו ובזכותו.." • לקריאה

    בס"ד

    שירה פולון

    תקציר השיעור: מהי ענווה? מצד אחד, לא להתפאר בכישרונות, בחוכמה או ביכולות שלי. לזכור כי הם כולם ברכה מאת ה'. מצד שני, להיות מודעת לכל הכוחות שה' נתן לי, לא להוזיל או להמעיט בערך שלהם. להכיר בכך שה' נתן יכולות מסוימים, כישרונות מיוחדים זה לא בושה. עלי לקחת אותם בשתי ידיים ולהשתמש בהם בכדי לעשות את השליחות שלי בעולם. עם זאת, אסור להתפאר ולהגיד היכולות והכישרונות הן בזכות העבודה הקשה שלי, אלה עלי להודות לה' שנתן לי אותם ולהוקיר לו תודה עליהם.

    היום אני רוצה להכיר בכוחות שלי, לדעת שאני מסוגלת בעזרתם להשפיע בעולם, להשתמש בהם בתור אנרגיה לעשות את השליחות שלי בתוקף. ענווה אינה אומרת אני לא שווה כלום, אלא אני שווה ומסוגלת אבל יודעת שזה הכל מאיתו ובזכותו. וכל מה שאני עושה זה כדי לפאר את שמו.

    משימה יומית: כתבי כישרון אחד, משהו שאת טובה בהו. חישבי כיצד את יכולה להביא לפחות אחד מהם לידי ביטוי? מתוך ענווה, לקדש בעזרתו שם שמים. מספיק שזה יהיה משהו קטן, לעזור בשקט בלי שאף אחד ידע או ישים לב, למעשה כזה יש הוד ופאר מיוחד. בהצלחה!

    בברכה,

    שירה פולון |M.A. בייעוץ חינוכי

    מתמחה בטיפול CBT

    050-652-4599

    [email protected]

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.