• בתוכי בוערת אש מוטיבציה • דבר המומחה

    הגדלה

    "אני רוצה להזמין את עצמכם לעשות מה שעושה לכם טוב. אם זה בילוי, פגישה עם חברים או משפחה, תחביב, מוזיקה או כל דבר אחר שמשמח אתכם. זה יעניק לכם אנרגיות רבות..." • לקריאה

    לכבוד ל”ג בעומר, אני רוצה להציע לכם מספר דרכים להבעיר בעזרתן את שלהבת האש שבכם – את המוטיבציה והדרייב לפעול וליצור, בעבודה ובחיים האישיים. אז בלי הקדמות מיותרות, קבלו שלושה טיפים מנצחים:

    להיטען– כמו טלפון, גם בני אדם חייבים להיטען בשביל לא להיכבות. אנחנו עושים את זה בכל ערב, בעת השינה, אך פעמים רבות זה לא מספיק. אנשים רבים לא ישנים מספיק (זמן השינה המומלץ הוא 7 שעות בלילה), לא אוכלים מספיק ולא מאפשרים לגוף לנוח. פרט מעניינים שלא כולם מכירים, הוא שפעולת העיכול דורשת מהגוף אנרגיה רבה. לכן מומלץ לאכול במידה ולא לאכול בשעות הערב כדי לאפשר לגוף להתפנות למנוחה.

    לפרגן לנפש– אני רוצה להזמין את עצמכם לעשות מה שעושה לכם טוב. אם זה בילוי, פגישה עם חברים או משפחה, תחביב, מוזיקה או כל דבר אחר שמשמח אתכם. זה יעניק לכם אנרגיות רבות.

    להיזכר ב”למה”– למה אתם עושים את מה שאתם עושים, או במילים אחרות – מהם המטרות שלכם. עבור מה אתם פועלים. זו ההזדמנות לחשוב על מטרות שבועיות, חודשיות או שנתיות, להזכיר לעצמכם לאן אתם חותרים ואלו דברים אתם עומדים להשיג בהמשך. כל עוד מטרותיכם מדויקות, אני בטוח שתהיה לכם מוטיבציה רבה לחתור אליהן. כאן תוכלו לענות על שאלות שיעזרו לכם לדייק את הלמה שלכם.

    מאחל לכם שתמיד תוסיף לבעור בכם אש של עשייה והצלחה,

    שתמיד תבחרו את מה שנכון עבורכם,

    שלכם,

    שמואל הראל

    עבודה מתוכננת מצליחה יותר – יעוץ. הגשמה. מנהיגות

     

    ליצירת קשר: 054-5864030 או 055-9676023 כתבו לנו: [email protected]

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.