• מי מתקשר מפלאפון של איש זר? הבן האובד

    הגדלה

    שרה רטובסקי משתפת אותנו בטור מיוחד לכבוד הושענא רבא שנכתב באיחור ובהשגחה פרטית מיוחדת - דווקא היום! • לקריאה

    ב"ה
    שלום חברותיי האהובות! איזו השגחה פרטית מופלאה שבדיוק היום אני מצליחה לכתוב. (התכנון היה לכתוב את הדברים הנ"ל כבר בהושענא רבא)

    הושענא רבא!

    אנחנו ברכבת עמוסה וניגש אלינו בחור יקר. הוא שכח את הפלא' בבית והוא רוצה לעדכן את הוריו היכן הוא נמצא בדרך, ושב"ה הוא הספיק את הרכבת. הוא שואל אם אפשר שיחה? אני מביאה לו את הפלאפון והוא פולט מפיו "בבושה" שהוא צריך כמה דק' ריכוז להיזכר מה המס' של הוריו, כי כמו שאתן מבינות, הוריו לא שמורים אצלי באנשי הקשר..

    הוא לוקח דף ועט ומנסה לדלות מזיכרונו את המספרים של הוריו, עוברות כמה דק' ארוכות והוא נזכר, הוא מצלצל מהפלא' שלי לאמא שלו.

    -אמא, שלום.

    הי מי מדבר, המס' לא מוכר לי,

    -אמא יקרה ,זה בנך האהוב, שכחתי את הפלא' בבית אבל לא שכחתי חלילה להרגיע ולעדכן שהכל בסדר איתי.

    הבחור היקר הזה הצליח להזיז לי נימים בלב, מעניין אם גם הבן שלי יום אחד יצלצל סתם כדי לעדכן שב"ה הכל בסדר. (תודה לה' ,הבן שלי מצלצל) אתן קולטות? אנחנו גם הבנים האהובים של הקב"ה, כל כך אהובים שנתן לנו חודש מלא בימים טובים. ה' אוהב אותי ואותך ואותך ואת כל יהודי, כזו אהבה גדולה, שהוא מוכן לקבל אותנו ולשמוח ממנו בדיוק מי איך ומה שאנחנו. באמת, אין מעלה יותר גדולה מאשר להרגיש אהובה.

    ומה ההשגחה פרטית המדוייקת שדוקא היום מצאתי את הזמן לכתוב? כי היום זה בדיוק יום ההילולא של רבי לוי יצחק מברדיטשוב, סניגורן של ישראל. הצדיק שתמיד ראה כל יהודי בכזו אהבה אין סופית . שכל חטא שמישהו חלילה עשה, בצידקותו של רבי לוי יצחק ידע למוסס את העבירה ולהפוך כל עבירה לתשובה שלימה.

    מאחלת שביום כזה גדול רבי לוי יצחק ילמד זכות על כל עמ"י שמחכים ל(רכבת) גאולה, כבר קרוב לאלפיים שנה. ונזכה כולנו להתחיל מבראשית בבית המקדש.

    באהבה,

    שרה רטובסקי

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.