• ה"סרוגות" מצטרפות לתקנת הרבי ללימוד...

    הגדלה

    אתר 'סרוגים' מדווח: כמעט שלוש שנים אחרי שהחל פרוייקט לימוד הרמב"ם היומי לבנים, במהלכו למדו תלמידי החמ"ד פרק אחד ביום בספר משנה תורה לרמב"ם, יצטרפו אליהן גם בנות החמ"ד שלא הסכימו להשאר מאחור ודרשו גם הן להצטרף ללימוד היומי.

    מאת: אתר סרוגים

    כמעט שלוש שנים אחרי שהחל פרוייקט לימוד הרמב"ם היומי לבנים, במהלכו למדו תלמידי החמ"ד פרק אחד ביום בספר משנה תורה לרמב"ם, יצטרפו אליהן גם בנות החמ"ד שלא הסכימו להשאר מאחור ודרשו גם הן להצטרף ללימוד היומי.

    בשונה מהבנים שילמדו כאמור פרק יומי במשנה תורה, הבנות תלמדנה מצוה יומית מספר המצוות לרמב"ם וצפויות להקיף בתוך שנה את תרי"ג המצוות אותן ביאר הרמב"ם. במנהל החמ"ד הוכנו חוברות הלימוד הכוללות שמונה כרכים המוגשים לתלמידות בצורה מושכת ומעניינת. דפי החוברות הן מניר כרומו צבעוני ונערכו בידי צוות היגוי וחשיבה באחריותו של הרב צבי שינובר, מנהל מכון ופ"ת- מרכז הדרכה פדגוגי תורני, מושב נחלים. אשר דאג להפוך את הלימוד לחווייתי ולכלול לצד כל מצוה מדרש רלוונטי לגביה וסיפור הממחיש את חשיבותה.

    הלימוד יחל ביום ראשון, בטקס חגיגי במעמד הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, וראשי החמ"ד בראשו עומד ד"ר אברהם ליפשיץ. הרב לאו יקרא את המצוה הראשונה ובכך יירה את יריית הפתיחה של הלימוד השנתי. הטקס יתקיים ביום ראשון באולפנת חורב בירושלים אשר כלל 800 התלמידות שלה נרתמו ללימוד. כמו כן יצטרפו אליהן עוד 200 בנות נציגות של אולפנות נוספות מרחבי הארץ.  בתום האירוע יהנו הבנות ממופע מוזיקלי של יצחק מאיר וחברים.

    ד"ר אברהם ליפשיץ, ראש מנהל החינוך הדתי אמר: "בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל. כניסתן של קרוב ל-4,000 בנות לתוכנית 'חמ"ד של תורה' במסגרת לימוד הרמב"ם היומי, משקפת את הצמיחה של לימוד התורה לבנות בדור הגאולה".

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.