• יום העיון השנתי בנושא הבית היהודי • ראיון

    הגדלה

    ראיון מיוחד שעוסק ביום העיון השנתי בנושא הבית היהודי בארגון נשי חב״ד בצפת, לזכות האר״י ז״ל - יתקיים בה' אב בקמפוס המרווח של בית חנה - את מוזמנת לשמור את התאריך! • לכתבה המלאה

    כמידי שנה, ארגון נשי חב"ד צפת מפיק יום עיון עוצמתי לנשות צפת והסביבה, בנושא הבית היהודי. יום העיון יתקיים בתאריך ה' אב לכבוד הארי ז"ל. פנינו בשבילכן למארגנות כדי לתת לכן את כל הפרטים

    ראשית, מהי מטרת הכנס?
    אנו בארגון יודעות שכאשר האישה חזקה -כל הבית חזק! כאשר האישה שמחה, כל הבית שמח! לכן הושקעה חשיבה רבה ומדויקת על מנת שכל אישה שמגיעה לכנס תצא מחוזקת ,מאווררת ועם כלים מעשיים איתם תוכל להמשיך לבנות את ביתה מתוך חיבור לתפקידה הנעלה והשליחות הייחודית שלה.

    שמנו לב שיום העיון הוא לכבוד האר"י ז"ל. מה העניין המיוחד?

    אכן, בהשגחה פרטית לאורך השנים דיווחנו לרבי על הכנס  וקיבלנו מענות מדוייקים המתייחסים לתאריך זה. גם בשנים בהן לא הסתדר לכתחילה לקבוע את יום העיון בתאריך הנ"ל, הרבי הזכיר את האר"י ז"ל ואת התאריך המיוחד ה' אב במענה שלו למארגנות, ועל כן התאריך נשמר בקפידה. השנה, יום העיון ייפתח עם הפקת מולטימדיה מיוחדת לציון 450 שנה להסתלקות הארי ז"ל.

    מה יהיו התכנים ביום העיון?

    במשך היום, יהנו הנשים מהרצאות מרתקות בנושא הבית היהודי, לימוד הלכות בנושא זה, לימוד הלכות בית הבחירה השייך לזמן בו אנו עומדים  ומופע סטנדאפ של השחקנית האחת והיחידה מיכל לויטין.

    האם גם כלה טרייה וגם אישה שכבר חיתנה את כל ילדיה מוזמנות ליום זה?

    כן! יום העיון מאופיין בתוכנית עשירה אשר נבנית בקפידה מתוך מחשבה על ציבור הנשים הרחב בכל גיל ומצב, כדי לתת לכל אישה כוחות וכלים .

    אם כן, כיצד אתן מצליחות לתת מענה לקשת רחבה כל כך של גילאים?

    שאלה מצויינת! נשות הארגון לא חסכו בכוח ובממון, על מנת שכל אישה תמצא את מקומה ואת התחום בו היא מתעניינת.  לכן, יתקיימו במקביל שש סדנאות שונות בנושאים מגוונים ומשמעותיים אשר בחלקן תהיה התייחסות לגילאים השונים, וזאת בנוסף לתוכנית הכללית.

    נשמע שחשבתן על הכל! אך האם דאגתן גם לגשמיות טובה?

    בוודאי! גם מקומה של הגשמיות לא נפקד. כיאה ליום מושקע ומוקפד זה, בתחילת היום יהנו הנשים מבר עשיר ומפנק! וכדי שיהיה מה לנשנש במהלך היום ,יצורף כיבוד לערכה אותה יקבלו הנשים בכניסה. בנוסף,  תערך ארוחת צהריים עשירה סביב שולחנות ערוכים. חוץ מזה, כל היום יערך באולם וחדרים מרווחים וממוזגים

    מה הרשמים והמשובים אותם קיבלתן על יום העיון בעבר?

    שמענו מנשים אשר השתתפו ביום העיון בעבר שהן קיבלו כח ועוצמה למלא את תפקידיהם הרבים מתוך חיבור, שמחה ותחושת משמעות וכן, קיבלו כלים פרקטיים ויישומיים על מנת להוסיף באור בחייהן האישיים, בביתן הפרטי ובהשפעה על הסביבה. חלקן ציינו כי הן מגיעות בקביעות ממרחקים כי הן יודעות שעל יום כזה הן לא מוותרות !

    מה תעשה אישה שמטופלת בתינוק רך ? האם מסיבה זאת לא תוכל להנות מהיום המושקע?

    גם על זה חשבנו. בתוך הקמפוס יוקצה מרחב ממוזג אליו הנשים תוכלנה להביא בייביסיטר שתשמור על תינוקה כדי שתהיינה פנויה לחלוטין לשמוע ולקבל.

    אז תכלס, כיצד נרשמים?

    כדי לאפשר לכל אישה להרשם בצורה הנוחה לה, ניתן להרשם במגוון דרכים : 1. לסרוק את הברקוד במודעה 2. דרך הקישור שיישלח ברשתות החברתיות 3. ברישום טלפוני .

    כמה מילים לסיכום?

    השתתפות ביום זה היא זכות גדולה וחובה לכל אישה שרוצה להיטען ולהתמלא כוחות! בנוסף, בנשי חב"ד כמו בנשי חב"ד אוהבים לפנק, לכן כל אישה שתרשם עד יום ראשון ג' אב (31.7 למניינם), תקבל שי משתלם – הרצאה מוקלטת מקיפה ומרתקת מפי ד"ר חנה קטן.

    אז קדימה! הזדרזי להבטיח את מקומך!

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.