• נשות קראון היטס ראו "נפלאות" • מיוחד

    7 | הצג גלריה

    באירוע מרגש שנערך השבוע התכנסו עשרות נשים מקראון הייטס להתוועדות חסידית לכבוד "שני המאורות הגדולים", ביוזמת ארגון "נפלאות מתגברות". משתתפות הערב זכו לקבל "טעימה" מהעשייה השוטפת בארגון, המוביל קהילת אלמנות חזקה ומקיים למענן שלל פעילויות לכתבה המלאה

    נשות קראון היטס חוו הצצה לעשייה חוצת הגבולות של הנפלאות

    העשייה הברוכה של נשות נפלאות מתגברות הגיעה לקראון הייטס • בערב מרגש התאחדו נשות שכונת המלך עם נשות ארץ ישראל להתוועדות חסידים מעצימה

    באירוע מרגש שנערך השבוע התכנסו עשרות נשים מקראון הייטס להתוועדות חסידית לכבוד "שני המאורות הגדולים", ביוזמת ארגון "נפלאות מתגברות". משתתפות הערב זכו לקבל "טעימה" מהעשייה השוטפת בארגון, המוביל קהילת אלמנות חזקה ומקיים למענן שלל פעילויות.

    ערב ההצדעה העניק הצצה לעשייה היומיומית ואפשר לנשות קראון הייטס והסביבה לחוות מקרוב את ההשקעה הרבה בכל פרט – המאפיינת כל כך את "נפלאות מתגברות". האירוע שילב בצורה יוצאת דופן בין גשמיות לרוחניות, עם אירוח מהודר ומפנק ותכנית עשירה במיוחד.

    לאחר אמירת פרק תהילים ותפילה משותפת, התוודעו הנשים לסיפורים שמאחורי הפעילות, בשיח ובניגון: מהקמת הארגון בעשר אצבעות ממש ועד לחוויות והמופתים המלווים את פעילות הארגון ואת האלמנות עצמן, הגב' מולי רזניק, אשת רופאו של הרבי שיתפה את המשתתפות בסיפור חייה מעורר ההשראה והגב' מירי שניאורסון – המייסדת והרוח החיה שמאחורי הפעילות הדביקה את הנוכחות בחזון הארגון, בשיחה שכולה העצמה נשית חסידית.

    התוועדות חסידית פועלת, כידוע, גם מה שמלאך מיכאל לא יכול לפעול – ועם הצגת תכניות העבודה לשנת ה'תשפ"ג הבעל"ט לקחו על עצמן המשתתפות החלטות טובות לשותפות במסע המרגש שמעניק כוחות ואור למאות נשים בשנה.













    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.