• אלול ב'בנות ליובאוויטש' • בית שמש

    6 | הצג גלריה

    הסמינר החדש שהושק בתחילת שנת הלימודים בבית שמש ממשיך לעורר עניין רב, וכבר החל את ה"מסע החסידי" המיוחד של התלמידות. ביום הבהיר ח"י אלול, יום הולדת שני המאורות הגדולים, התקיימה בסמינר התוועדות חגיגית ראשונה בהשתתפות עשרות תלמידות לכתבה המלאה

    הסמינר החדש שהושק בתחילת שנת הלימודים בבית שמש ממשיך לעורר עניין רב, וכבר החל את ה"מסע החסידי" המיוחד של התלמידות. ביום הבהיר ח"י אלול, יום הולדת שני המאורות הגדולים, התקיימה בסמינר התוועדות חגיגית ראשונה בהשתתפות עשרות תלמידות.

    המפגש העשיר והמושקע שילב באופן מושלם גשמיות בשפע ורוחניות בשופי, חיבור לעולם הלמידה החסידי וגיבוש חברתי. לאחר פעילות היכרות חווייתית האזינו הבנות לדבריה של מנהלת הסמינר הגב' מושקי לרנר תחי', שהזמינה אותן לחיות עם הזמן ולהתחבר לפרשת השבוע: "אנו קוראות בחת"ת על מצוות הביכורים שאותם מביא כל אחד לכהן הגדול. כל אחת מהנמצאות כאן היא עצמה 'פרי ביכורים' בפרדס חדש של חינוך ושליחות שצומח ממש כעת! ובעז"ה הרבי נתן ונותן לכל אחת את הכוחות לשליחות הייחודית לה".

    האירוע היווה גם "יריית פתיחה" למבצעי לימוד החסידות שיימשכו לאורך כל השנה. "בוגרת הסמינר היא נר להאיר, שליחה שמקימה בית חסידי ועוסקת בהפצת המעיינות – וברור שהיא עצמה יכולה וצריכה להיות מלאה וגדושה בשיחות ובמאמרים של הרבי!".

    גולת הכותרת הייתה כמובן ההתוועדות החסידית יחד עם הרב משה לידר, ראש הישיבה הקטנה בבית שמש והרב נחמן לרנר, ראש הישיבה הגדולה. המשפיעים התוועדו עם הבנות ודיברו בהתלהבות על הזכות העצומה שיש לכל אחת בהיותה שותפה במוסד חדש של הרבי. לאחר שעה ארוכה של סיפורים חסידיים ותובנות מעמיקות נערך סבב של החלטות טובות כראוי ל"התוועדות פעילה".

    ההשקעה הרבה לא פסחה על הצד הגשמי, מהתכנים שבהם שולבו קטעי מדיה שהוכנו במיוחד לאירוע ועד לבר החלבי העשיר, השי האישי לכל תלמידה, והאולם המעוצב. המשתתפות יצאו מלאות באנרגיה חסידית, בהתרוממות רוח ובעיקר – עם יעדים ומטרות רוחניות לשנה מלאה בצמיחה!

     











    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.