• פותחות שנה באחדות נשים נפלאה • כנס נשים

    הגדלה

    במוצאי השבת של השבת האחרונה בשנה, התקיים כנס נפלאות וניגונים העוצמתי לנשים, שהפיק ארגון "נפלאות". באמצע שיא ההכנות לחג, "בין הבישולים לקניות" עצרו הנשים כדי להכין גם את הלב והנפש ליום הקדוש לכתבה המלאה

    במוצאי השבת של השבת האחרונה בשנה, התקיים כנס נפלאות וניגונים העוצמתי לנשים, שהפיק ארגון "נפלאות". באמצע שיא ההכנות לחג, "בין הבישולים לקניות" עצרו הנשים כדי להכין גם את הלב והנפש ליום הקדוש.

    הכנס הועבר גם בשידור ישיר מביתה של מירי שניאורסון, נשיאת נפלאות, כשחלק מהמנחות והיוצרות הגיעו עד לביתה וחוו יחד האחדות דרך ההנחיה והמופע. מעל 20 אמניות, שחקניות ומנחות מעולמות שונים עלו לשידור בין הבדלה לבישולי החג. את הכנס כיבדו בנוכחותן הרבנית רחל בזק, הרבנית ימימה מזרחי, הרבנית חגית שירה והרבנית יפה קדוש.
    בשיאו של האירוע, בשעה 22:22 בדיוק נערך מעמד תפילה בו התפללו המשתתפות יחד מקירות לבן בתפילה לאחדות עם ישראל.

    הכינוס הוא יוזמה נוספת בשרשרת העשייה האדירה של ארגון "נפלאות – נשים פועלות למען אחדות וקירוב לבבות". הגב' מירי שניאורסון, מייסדת נפלאות, מספרת "כנסי האחדות של נפלאות בזום זו פשוט חוויה מדהימה, לראות בערב אחד אוסף נשים מעולמות שונים, מתחברות יחד. שנזכה גם בשנה הקרובה לחזק זו את זו באחדות וקירוב לבבות".

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.