• תמונת היום: העלון החדש לנשים – בדרך לשלוחות

    הגדלה

    כפי שפורסם כאן לפני כשבוע, החל מר"ח כסלו, יצא לאור עלון חב"די חדש לנשים מקורבות ושאינן שומרות תורה ומצוות. אלפי העלונים שיחולקו בפעם הראשונה בחינם, הגיעו למחסן הראשי של צא"ח ושוגרו משם לשלוחים ברחבי הארץ. בפנים: כל הפרטים

    בתוך שלל העלונים והפרסומים החב"דיים לציבור הרחב, נפקד כמעט לגמרי מקומו של חומר הסברה איכותי המיועד לציבור הנשים שאינן שומרות תורה ומצוות לע"ע. חומר שייתן תוכן חסידי בשפה נשית ובעטיפה צעירה ועכשווית וניתן לצרפו לחלוקת נרות שבת.

    בשל כך, יופץ החל מהיום – ראש חודש כסלו – עלון חדש לנשים, בתיאום עם צא"ח ונשי חב"ד.

    מה יש בעלון?
    העלון 'עלמה פרינסס' שמו, יצא בשלב ראשון מידי חודש ובו תמצאו תוכן הנוגע בעולמה הקסום של האישה היהודייה, תוך מתן הבנה ומשמעות לתפקידה הנשי ולחיים בכלל. המדורים מספקים מגוון כלים לבניית חיים מאושרים ומלאי סיפוק, על פי עצותיו של הרבי ותורת החסידות.

    ב'עלמה פרינסס' נעשה מאמץ לקחת את המקסימום "ולהגיש אותו עם כפית" – כלומר, לקחת תוכן עמוק ולהפשיט אותו לחיים המעשיים שלנו, כאן ועכשיו. כל זה בא לידי ביטוי בצורת כתיבה קלילה וכיפית לקריאה, הכוללת תובנות ועצות לחיים של היום יום, טיפים, סיפורן של נשים הרואיות, ראיון עם נשים מיוחדות ועוד.

    מי הצוות?
    העלון יו"ל ביוזמת ובהנהלת חני ריזל שתחי', לע"נ אחותה – השליחה הצנועה והחסידית חיה מושקא ע"ה הרשקוביץ מאופקים. בין הכותבות ניתן למצוא את גב' מינדי שמרלינג, גיתית דוידוביץ', טובי קעניג, ור' זלמן רודרמן. בוועדה הרוחנית של העלון נמצאות הרבנית ברכה טברדוביץ וגב' דבירה גרוזמן, ובהגהה הרב אריה קדם.

    איך מזמינים?
    העלון מודפס ומופץ על ידי צעירי אגודת חב"ד / המרכז לעזרי שליחות.
    העלון הראשון מיועד לחלוקה במהלך חודש כסלו וניתן לקבלו בחינם (עד גמר המלאי) אצל גב' לאה גולדשטיין בטלפון  073-2480711, או במייל [email protected]

    כמו כן ניתן להזמין את העלון באופן קבוע בעלות של 35-40 אג' לעלון (מהעלון של חודש טבת ואילך).

    תודת המערכת לחנות "בייבי בון" של ר' יוסי שטיינברגר על נתינת החסות, ולחפץ בעילום שמו שתרם את העלון הראשון לעילוי נשמת האישה החשובה מרת סוליקה שולמית בת ר' יצחק ע"ה פרץ.

    ליצירת קשר: [email protected]

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.