• זה נוגע לבית של כל אחד ואחת מאתנו

    2 | הצג גלריה

    זה קורה בכל בית, וההתרגשות גדולה. הכלה היא הנופח הנוסף שהבית כולו מקבל בדרך לבניית ביתה שלה. ׳עדי עד׳ זו לא רק ברכה הנאמרת בזמנים האלו, אלא גם המענה החיוני ביותר לכל כלה. זה הזמן שלנו להחזיר ל׳עדי עד׳ על שנים של סיוע ומתן חבילות נדוניה מסובסדות לכלות אנ"ש. במוצאי שבתי ''ז כסלו ה-17.12 יתקיים הדינר השנתי שבו נוכל לאמץ כלה ולאמץ את הברכה לחיינו • בפנים: פרטים והזמנה לדינר

    זה נוגע לבית של כל אחד ואחת מאתנו

     זה קורה בכל בית, וההתרגשות גדולה. הרגע הגדול שבו מחתנים בת, שיש כלה בבית, הוא מרגעי השיא של כל הורה. הכלה היא הנופח הנוסף שהבית כולו מקבל בדרך לבניית ביתה שלה.׳עדי עד׳ זו לא רק ברכה הנאמרת בזמנים האלו, אלא גם המענה החיוני ביותר לכל כלה ברגעים הקריטייםבהם היא בונה בית נאמן בישראל.

    קרן ׳עדי עד׳ נמצאת שם כשאנחנו הכי צריכים אותה. ׳עדי עד׳ מעניקה לכל כלה את השקט הנפשיוהביטחון להגיע אל חייה החדשים כשנדוניה מכובדת באמתחתה.׳עדי עד׳ היא קרן הנחוצה לכל בית, כי בכל בית רוצים שהשמחה והאושר ישרו בכפיפה אחת.

    זה הזמן שלנו להחזיר ל-׳עדי עד׳ על שנים של סיוע ומתן חבילות נדוניה מסובסדות לכלות אנ"ש. זה הזמן שלנו לעזור לקרן הכל כך חשובה הזאת להמשיך בעשייה ולממש את החזון להגדיל את חבילות הנדוניה ולהרחיב את פעילותה לכמה שיותר כלות.

    במוצאי שבת י"ז כסלו ה-17.12 יתקיים הדינר השנתי שבו תוכלו לאמץ כלה, ובעצם לאמץ את הברכה אל תוך הבית שלכן. הדינר יתקיים גם בסימן הכנה ליום הבהיר י"ט כסלו, ראש השנה לחסידות ברוב שירה וסביב שולחנות ערוכים לארוחת ערב יוקרתית.

    את מוזמנת לערב של חוויה, תוכן, מוזיקה ואימוץ כלות.

    ערב שכולו עם הפנים קדימה, מעכשיו ול׳עדי עד׳.

     

    לאישור הגעה לחצי כאן (להפוך הלחץ כאן ללינק)  https://inviter.co.il/i/lf84

     

     

    תמונה1

     

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.