• צפת: נשי חב"ד בהתוועדות י"ט כסלו

    5 | הצג גלריה

    מאות נשות חב"ד ומקרובות השתתפו בההתוועדות המרכזית של נשי חב"ד צפת לרגל חג הגאולה י"ט כסלו שנערכה בבית כנסת היכל 'לוי יצחק'. ארוחה חגיגית וחמימה קבלה את הבאות, יחד עם ניגונים חסיידים ברקע ע"י הרכב נגניות. גב' רחל הנדל, יו"ר נשי חב"ד, אמרה לחיים עם המשתתפות והזמינה את אשת השיווק של מרפאת כללית שהערב נערך בחסותם, להעביר דברי ברכה • קראי עוד

    מאות נשות חב"ד ומקרובות השתתפו בההתוועדות המרכזית של נשי חב"ד צפת לרגל חג הגאולה י"ט כסלו שנערכה בבית כנסת היכל 'לוי יצחק'. ארוחה חגיגית וחמימה קבלה את הבאות, יחד עם ניגונים חסיידים ברקע ע"י הרכב נגניות.
    לקריאת פרקו של הרבי מה"מ הוזמנה השליחה גב' ברייני פופק. בהתוועדות המרוממת נשאה דברים גב' כגן מיקנעם על שמחה היוצרת מציאות חדשה ובריאה. הרב משה אוחיון, נציג חב"ד בעיריה ברך את קהל המשתתפות. לאחר סרטון המקשר בין מסירות נפשה של הרבנית דבורה לאה עבור החסידות לחיינו כיום,  מסר הרב זיו קצבי את המשא המרכזי, שעורר את הנשים בענין המסירות נפש בחיי היום יום ועודד להתחזק בלימוד החסידות ובדרכי החסידות בשנה החסידית החדשה.
    גב' רחל הנדל, יו"ר נשי חב"ד, אמרה לחיים עם המשתתפות והזמינה את אשת השיווק של מרפאת כללית שהערב נערך בחסותם, להעביר דברי ברכה. כללית אף תרמו את התשורה היחודית של ברכות הדלקת נרות חנוכה בנוסח האר"י. ריקודי שמחה וגאולה חתמו את ההתוועדות המיוחדת. יישר כח למארגנות!
     unnamed (1)

    unnamed (2)

    unnamed (12)

    unnamed

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.