• מיוחד לכ"ב שבט: מהדורה 3 של העלון החדש לנשים

    הגדלה

    העלון מציע תוכן הנוגע בעולמה הקסום של האישה היהודייה, תוך מתן הבנה ומשמעות לתפקידה הנשי ולחיים בכלל. המדורים מספקים מגוון כלים לבניית חיים מאושרים ומלאי סיפוק, על פי עצותיו של הרבי ותורת החסידות. ב'עלמה פרינסס' נעשה מאמץ לקחת תוכן עמוק ולהפשיט אותו לחיים המעשיים שלנו, כאן ועכשיו. לסיפור המלא

    אנו שמחות לבשר כי ב"ה בימים אלו יו"ל העלון השלישי לנשים: 'עלמה פרינסס' – נשים ויהדות בראייה אקטואלית עפ"י תורת חב"ד.
    העלון החדש והמושקע יוצא לאור בשל המחסור הבולט שהיה בשטח זה, והפקתו נעשית בתאום עם צא"ח ובמסגרת ארגון נשי חב"ד הארצי. בצוות ניתן למצוא את גב' מינדי שמרלינג, גיתית דוידוביץ', ור' זלמן רודרמן. בוועדה הרוחנית של העלון נמצאות הרבנית ברכה טברדוביץ וגב' דבירה גרוזמן ובהגהה הרב אריה קדם.
    למה יוצא העלון?
    בתוך שלל העלונים והפרסומים החב"דיים לציבור הרחב, נפקד כמעט לגמרי מקומו של חומר הסברה איכותי המיועד לציבור הנשים שאינן שומרות תורה ומצוות לע"ע. חומר שייתן תוכן חסידי בשפה נשית ובעטיפה צעירה ועכשווית במסגרת חלוקת נרות שבת ובכלל. מדובר בעלון חודשי, כאשר הגיליונות הראשונים הופיעו בחודשים כסלו וטבת וב"ה זכו לתגובות חמות והדים חיובים.
    מה יש בעלון?
    העלון מציע תוכן הנוגע בעולמה הקסום של האישה היהודייה, תוך מתן הבנה ומשמעות לתפקידה הנשי ולחיים בכלל. המדורים מספקים מגוון כלים לבניית חיים מאושרים ומלאי סיפוק, על פי עצותיו של הרבי ותורת החסידות.
    ב'עלמה פרינסס' נעשה מאמץ לקחת תוכן עמוק ולהפשיט אותו לחיים המעשיים שלנו, כאן ועכשיו.
    כל זה בא לידי ביטוי בצורת כתיבה קלילה וכיפית לקריאה, הכוללת תובנות ועצות לחיים של היום יום, טיפים, סיפורן של נשים הרואיות, ראיון עם נשים מיוחדות ועוד.
    מה החשיבות של העלון?
    "אני חושבת שעלון זה הוא ברכה לנשות ובנות ישראל, יש בו הרבה מן הנשיות והקירוב, בדרך נעימה ומעניינת. מומלץ לחלק את עלון 'עלמה פרינסס' עם נש"ק כי זה נוגע בנקודה. הקוראת ומעיינת בתכנים אלו יכולה להתעורר להוספה בתורה ובמצוות מתוך אהבה וחיות, ומתוך צפייה להתגלות משיח תכף ומיד ממש". – גב' ברכה טברדוביץ, כפר חב"ד.
    איך מזמינים?
    יש לפנות למשרד צא"ח – לגב' לאה גולדשטיין 
    בטלפון 073-2480711, או במייל   [email protected]
    להתרשמות, ניתן להיכנס לאתרנו:
    * כפי שצוין, קהל היעד של העלון הן נשים שאינן שומרות תורה ומצוות לע"ע.
    כיון שיש בעלון תמונות של נשים, חשוב שהחלוקה תעשה על ידי נשים ישירות לאישה.
    ו'בזכות נשים עתידין להיגאל'… שנזכה כולנו יחד לגאולה האמיתית והשלימה בקרוב.
    לפרטים נוספים: [email protected] 

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.