• השליח מנחלאות בהתוועדות חג הגאולה בנחל'ה

    16 | הצג גלריה

    ההתוועדות חג הגאולה בנחל"ה עם שי מיוחד והגרלה על חצי כרטיס טיסה לרבי מלך המשיח. בנות ארגון "בונים עתיד" בנחל"ה התאספו ביום רביעי האחרון, להתוועדות פעילה ומרוממת לכבוד חג הגאולה. ההתוועדות אורגנה לבוגרות תיכון "בית חנה" עם הקאוצ'ר הרב שלום בער קרומבי. לדיווח ותמונות

    ההתוועדות חג הגאולה בנחל"ה עם שי מיוחד והגרלה על חצי כרטיס תרומת בננה טרוול טורס!! בנות ארגון "בונים עתיד" בנחל"ה התאספו ביום רביעי האחרון, אור לי"ב תמוז להתוועדות פעילה ומרוממת לכבוד חג הגאולה. ההתוועדות אורגנה לבוגרות תיכון "בית חנה" עם הקאוצ'ר הרב שלום בער קרומבי. הרב ריתק את הבנות בדבריו על אמונה, ביטחון ופעולתם, ועל היציאה מן המיצר למרחב כל אחת לגאולה הפרטית שלה בחייה היום יומיים.

    לקראת חצות הלילה כשהבנות עדיין בשיא ההתוועדות נערכה הגרלה על חצי כרטיס טיסה לרבי בין כל הבנות שתרמו 100 ש"ח ויותר לארגון. הזוכה המאושרת בכרטיס היא שיר חלילי. בנוסף, נערכה הגרלה בין כל הבנות שזכו והגיעו להתוועדות על תסרוקת\סירוק פאה אצל רוחי פאר (מעטוף), בהגרלה זו זכתה הבת ורדה שטרית. לסיום, הבנות כתבו פ"נ לרבי וכל אחת שהגיעה להתוועדות, (כמעט 100 בנות!) קיבלה במתנה שי ייחודי – צידה לחופש קייצי וגאולתי. יישר כח גדול לכל העוזרות והמסייעות! תבוא עליכן ברכה!!
    מחכות לך בעז"ה בהתוועדות הבאה, "מחוללות בכרמים" ט"ו אב! קיץ בריא, שמח ועם הרבי נאו בבית המקדש!




























    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. דבורה לאה
      ב׳ באב ה׳תשע״ז (25/07/2017) בשעה 20:01

      יישר כח ענקקק שטרני ואסתי
      כולן נהנות ומקבלות בזכותכן!!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.