• חוג הידידות של נשי חב"ד במפגש יוקרתי בהרצליה

    30 | הצג גלריה

    אור לכ' מרחשוון, התקבצו חברות חוג הידידות מכל קצוות הארץ למפגש תקופתי בהרצליה, במעונה של חברת חוג הידידות הגב' דורית שטרנבך, אשר פתחה את ביתה ואת ליבה בנדיבות לאירוח כמאה חברות החוג. בחצר ערוכה ברוב פאר והדר, לאורה של תאורה משרת אווירה חגיגית, התיישבו הידידות סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם לסעודה כיד המלך להתוועדות חסידית מלכדת, חמה ומרוממת • דיווח ותמונות

    כמו בנות משפחה אוהבות, המצפות להתראות אישה עם אחותה באירוע משפחתי קרוב, כך גם חברות משפחת חוג הידידות – נשים מהשורה הראשונה. זהו מעגל משפחתי, שהולך וגדל ומתרחב, ויחד עם זאת, שומר על תחושת אחווה וחמימות מיוחדת. פסיפס הנשים מגוון זה, נפרס על פני סגנונות, גילאים ומקומות מגורים שונים, אך חבל בלתי נראה נשזר וקושר את כולן יחד, כאחת. זהו אותו חבל בו בחרו כולן לאחוז באהבה, בהתמסרות, ובהתקשרות עמוקה לרבי, למען המפעל הנשי אותו ייסד וייקר כל כך, על ידי החזקת המוסד הקדוש בתרומתן.

    ואמנם, אור לכ' מרחשוון, התקבצו חברות חוג הידידות מכל קצוות הארץ למפגש תקופתי בהרצליה, במעונה של חברת חוג הידידות הגב' דורית שטרנבך, אשר פתחה את ביתה ואת ליבה בנדיבות לאירוח כמאה חברות החוג.

    בחצר ערוכה ברוב פאר והדר, לאורה של תאורה משרת אווירה חגיגית, התיישבו הידידות סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם לסעודה כיד המלך להתוועדות חסידית מלכדת, חמה ומרוממת.

    במהלך הערב הושק המיתוג לחוג הידידות באמצעות פרסום ראשון של לוגו חוג הידידות אשר כולל את לוגו ארגון נשי ובנות חב"ד המוכר והידוע "הבית עם האור", הבית שהרבי הקים לכל אישה ובת. ואולם, הבית צריך תמיכה, צריך ידיים נדיבות ואיתנות שיתמכו בו וייתנו לו קרקע ותשתית מוצקה. תשתית ותמיכה זו מגיעה באמצעות חברות חוג הידידות הארגון, אשר מחזיקות ותומכות כלכלית במפעל קדוש הזה, והן הידיים אשר עוטפות ומייצבות את ארגון נשי ובנות חב"ד ופעולותיו.

    לנוכח חשיבות התמיכה הגדילה והולכת כאמור, סוף סוף, הגיע הזמן שיהיה לנו לוגו משלנו ומיתוג שקולע לביטוי ייעודנו" – אומרת הגב' שיפי נפתלין, יו"ר חוג הידידות הנמרצת והמסורה.

    את הערב הנחתה בלבביות ובמאור פנים הגב' שרה זילברשטרום מארגון נשי ובנות חב"ד. יו"ר הארגון, הגב' צפורה וישצקי, בירכה את הידידות בדברים חמים ושיתפה בתחושת ההתרגשות החוזרת ונישנת בכל אחד מהמפגשים התקופתיים עם קבוצת נשים מיוחדת ומסורה זו.

    אורח הכבוד לערב זה היה הרב מנחם מענדל גרונר, משפיע הראשי בישיבת תומכי תמימים – קריית גת, ובנו של הרי"ל גרונר, המזכיר של הרבי, אשר התוועד עם החברות בטוב טעם ורגש חסידי. הרב גרונר שפע כמעין המתגבר בסיפורים אותנטיים מרתקים אודות התייחסותו הייחודית ופורצת הדרך של הרבי לנשות חב"ד בכלל ולארגון נשי ובנות חב"ד בפרט. בדבריו הציע רקע והסבר מקורי ליחס המיוחד והמעצים לנשים בדור השביעי תוך יצירת הקבלה בין הדור השביעי לספירה השביעית המקבלת – ספירת המלכות המושפעת מששת הספירות שמעליה, והאישה הקשורה לספירת המלכות.  לאור הנ"ל מובן איפה, שנשיא הדור השביעי מקדיש מקום משמעותי ויחס יוצא דופן לכוח הנשי בדור השביעי.

    פרק מיוחד ומרגש נוסף בערב המרומם, בא לידי ביטוי בתכנית מוסיקלית ייחודית בהנחייתה ובנגינה בפסנתר של הגב' צירי לבנוני מכפר חב"ד, ובמהלכו צללו הנשים לעומק סודם של ניגוני חב"ד הקדושים כדוגמת: "א-לי אתה", "ארבע בבות" ועוד. המילים והתווים חשפו את המשמעות הגבוהה והקדושה כל כך של הניגונים. הצלילים הרטיטו את מיתרי הלב, מטפסים אל מעבר לכאן ולעכשיו, למסתרי הנשמה ולעולמות נעלים.

    בהפקת וידאו מושקעת, הומחש הכוח להאיר את העולם: במערכת תת קרקעית מסועפת, מתחבר צינור לצינור עד לצינור המחובר למקור האנרגיה. בעזרת חיבור זה עובר הזרם החשמלי וכך נדלקים אורות בכל פינה בעולם. הצינור של חברות חוג הידידות – הוא צינור ההתקשרות, אשר בעזרתו עוברת האנרגיה, נדלק האור, זוהרים ניצוצות באינסוף לבבות. תמונות החברות הרבות בחוג הידידות השתלבה בקליפ המיוחד, כל אחת בתרומתה מוסיפה ניצוצות ומאירה את העולם עד לגאולה האמתית והשלמה.

    הנהלת הארגון ברכה את יו"ר חוג הידידות גב' שיפי נפתלין על הפקת הערב המרגש והמאחד שהופק בכישרון ועמל רב, וכדרכה היא נוהגת להפתיע בכל מפגש מחדש, תוך מתן תשומת לב ייחודית להיבטים הגשמיים והרוחניים כאחד.

    החברות נפרדו זו מזו כשהלבבות מוצפים באושר ובגאוות יחידה על הזכות העצומה שנפלה בחלקן להיות שותפות בארגון הקדוש שהקים הרבי ובמעגלי הפעילות הענפים, וכבר מחכות בקוצר רוח למפגש הבא……

    תודה מיוחדת ל-

    שנאור פגוט אירועים

    צילום: שמחה דיל

     

















     



      

































     

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.