• הצלחה גדולה לדינר של "עדי עד"

    24 | הצג גלריה

    "כיצד שותפין לפני הכלה" זה היה הסלוגן שחיבר את מאות הנשים שבאו להיות שותפות אמיצות בדינר השנתי של ארגון "עדי עד" וארגון "לחיים לברכה". הנשים זכו לערב מרומם, מעצים, באווירה עילאית עם ריח של קדושה באוויר, ערב שהוכיח לכולן כי "לכולנו אכפת". דינר שפתח את הלבבות ואת הרצון להיות "שותפין לפני הכלה" • לדיווח ותמונות

    "כיצד שותפין לפני הכלה" זה היה הסלוגן שחיבר את מאות הנשים שבאו להיות שותפות אמיצות בדינר השנתי של ארגון "עדי עד" וארגון "לחיים לברכה". הנשים זכו לערב מרומם, מעצים, באווירה עילאית עם ריח של קדושה באוויר, ערב שהוכיח לכולן כי "לכולנו אכפת". דינר שפתח את הלבבות ואת הרצון להיות "שותפין לפני הכלה".

    כמו שעון שוויצרי. בשעה 7:30 בדיוק הן הגיעו לקבלת הפנים. בר עשיר ומיוחד קידם את פני הבאות. כנר ניגן ועבר בין השולחנות… כולן נכנסו בזו אחר זו לאולם המפואר שהשאיר את כולן בפה פעור מול היופי שנגלה לעיניהן.

    הגב' מירי שניאורסון פתחה את האירוע וחיממה את הקהל, המנחה נעמה טוכפלד שהנחתה בטוב טעם הצליחה לגרום לנשים לתרום ביד נדיבה ובנפש חפצה.

    הסכומים שהופיעו על גבי מסכי הענק היו למעלה מהמשוער. נשים שיש להן ונשים שאין להן, כולן הרגישו בעצמה ובשליחות המיוחדת לסייע להקמת בתים בישראל ולהכנסת כלה לכלה של היום.

    ארגון "עדי עד" פועל להעניק לכלות אנ"ש סל נדוניה מכובד המסייע להן בתחילת דרכן החדשה ולכלה של מחר "לחיים ולברכה" – תמיכה וסיוע בשידוכים למשודכים/ת הבוגרים/ות.

    נציג התורמים הרה"ח הרב שמואל הלוי הבר מנוי יורק. דיבר מהלב: "אני לא עשיר כולם יודעים… כך אמר… אך החלטנו לשחרר את "האוצרות" הכי חשובים לנו דולרים ומטבעות נדירות מהרבי למען המטרה החשובה הזו הכנסת כלה! ועזרה בסיוע לשידוכים".

    הרבנית הגב' וועכטר מנחלת הר חב"ד חיזקה בדברים היוצאים מן הלב "בטחו בהשם עדי עד" בטחון אבסולוטי המסייע לשמחה האמיתית והשלמה!

    "האחיות כליפא" המדהימות הנעימו בקולן הערב,  הרקידו את קהל הנשים שקמו בספונטניות זו על כתף זו רקדו באולם כאילו ברגע זה ממש שמחת החתונה שלהן בעיצומה.

    האוירה היתה מרוממת ומאחדת. הגיעו נשים מכל הגוונים צעירות ומבוגרות אמהות לבנות שחיתנו (נהנו והגיעו להודות..) ואמהות שרוצות לחתן… שדכניות ומשודכות לעתיד… כולן כולן היו שם…

    גולת הכותרת היתה רגע מכונן ומרגש ביותר בו כולן החליטו החלטות טובות לעילוי נשמתה של הגב' ציפורה הבר שעל שמה נקרא הארגון "לחיים ולברכה". כל אחת שהחליטה החלטה טובה רשמה את שמה וסימסה את המס' וכך עלו בזו אחר זו כל השמות על מסכי הענק באולם ומהשמות של ההחלטות הטובות נוצר פסיפס  מהתמונה של הגב' ציפורה הבר.

    האחים גת במופע מוסיקלי יהודי אותנטי הנעימו בנגיונים ושירה.

    בסיום תודות וברכות, ובתחושה מרוממת ומקודשת של "גאולה" פרטית וכללית של נשים צדקניות ממש התורמות מזמנן מהונן מכל הלב למען מטרה ככ יפה וקדושה "הכנסת כלה" זה לא מובן מאליו… אלו דברים שאין להם שיעור… שנזכה לחתונת  כנסת ישראל עם הקב"ה בגאולה האמיתית והשלמה בקרוב ממש!

    צילום: אריאל אוחנה

    בימוי והפקה: מיכאל כפלין הפקות















































    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.