• ההשתקפות שלכן לעצמכן!

    הגדלה

    מאחורי כל סיבוב יש מחשבה. מאחורי כל צעד ישנה הבנה.. של הצעד הבא.. ומאחורי כל ריקוד ישנו תכנון בהדרגה! תנסו לעצום את העיניים לרגע ולתכנן חיים שלמים שבהם הכל נמדד לפי השקעה ועבודה הקשה. המראות היחידות הם האנשים שמסביבכן.. • אורטל הופמן בטור השבועי - לקריאה

    בסטודיו שלנו אין מראות…

    המראה היחידה היא החברה שמימינך, החברה שמשמאלך ומקסימום.. המורה!

    בהתחלה זה היה  לי מוזר אבל המורה שלי, שרה, אומרת שהפוקוס תמיד צריך להיות מבפנים ואחר כך התנועה נראת הרבה יותר טוב.

    מאחורי כל סיבוב יש מחשבה. מאחורי כל צעד ישנה הבנה.. של הצעד הבא.. ומאחורי כל ריקוד ישנו תכנון בהדרגה! תנסו לעצום את העיניים לרגע ולתכנן חיים שלמים שבהם הכל נמדד לפי השקעה ועבודה הקשה. המראות  היחידות הם האנשים שמסביבכן.. המשפחה שלכן.. וההשתקפות שלכן לעצמכן!

    פרשת תרומה מלמדת אותנו כיצד להיות אמיתיים! אמיתיים עם עצמנו, עם מחשבותינו, דיבורנו ומעשינו בכל רגע נתון.  פרשה שחודרת פנימה בלי להסס, בלי פחדים וחששות ומעניקה לנו את הביטחון העצמי שאיבדנו אי שם בדרך..

    אדם אמיתי מקושר לעצמו ולא מסתמך על חיצוניות הדברים. הוא יודע שהקב"ה בשליטה ושתפקידו הוא למלא אחר הוראות הבורא באופן הכי מתאים ונכון לאותו הרגע. יש לו רוגע פנימי שמשתקף החוצה והוא בעצם… הראי הכי "פופולארי"בשכונה. התפקיד שלנו הוא לשקף את הנקודה היהודית שבתוכנו ולהשפיע על הסביבה!

    הרבי מסביר בשיחה לפרשת תרומה (דבר מלכות), כיצד יש לנו את הכוח לעשות לקב"ה משכן?

    "עפ"ז מובן היאך יש לכאו"א מישראל – אנשים נשים וטף – את הציווי והכוח לעשות את המשכן לה', שצריך להיות "לשמי"- כי ע"י מתן תורה נעשה יהודי למציאות חדשה, מציאות כזו שגם בהיותה נשמה בגוף למטה, ומבלי הבט על דרגתו בעבודה (אפילו אם היא שלא לשמה) הרי ה"תוך" והפנימיות שלו היא "לשמה", לשם ה', מבלי שום טעם ועניין אחר" לא מפני דבר בעולם ולא מפני יראת הרעה ולא כדי לירש הטובה,אלא עושה האמת מפני שהוא אמת".

    הפרשה הזו מדברת על עשיית בית ראשוני לקב"ה! כל אחד מבנ"י תורם למפעל הקדוש מתוך הפנימיות שלו ללא קשר למציאות הגשמית. זה נכון שכולם היו בחזקת עשירים.. אבל זה לא ממש הנקודה… הקב"ה תמיד בוחר באמת כיסוד ללא פשרות! עושר ואושר אמיתי נמדדים ברמת האמיתיות והיושר שיש בהן.

    ביננו…

    נקודת האמת תמיד היתה המפתח להצלחה בכל התחומים. מראות הן דבר נחוץ אך תלוי למה משתמשים בהן! אז בינתיים לא חשוב לאיזה חוג החלטת לרשום את עצמך… תבדקי רק מי יושבת מצדדיך… ותתעלמי מהמראות.. הן לעיתים מתעתעות…

    שבת שלום!

     

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    2 תגובות

    1. יחי המלך!
      ז׳ באדר א׳ ה׳תשע״ו (16/02/2016) בשעה 21:55

      יישר כח…. ממש ממש ממש יפההה….

    2. 770
      ב׳ באדר א׳ ה׳תשע״ו (11/02/2016) בשעה 15:38

      מדהים!!

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.