• מתכון להכנת גבינה ביתית • מיוחד לשבועות

    הגדלה

    בחו"ל הסוגיה אינה פשוטה ונראה שהדרך הבטוחה ביותר במקומות בהן לא ניתן להשיג גבינות בהכשרים מהודרים, היא לייצר גבינה ביתית • מוסיפים מלח לימון ומלח לתוך החלב, מחממים לטמפרטורה של 90 מעלות, לערבב בעדינות בכף מחוררת עד שהגבן מתחיל להתגבש. להוריד מהאש. לשים בתוך בד (להכנת גבינה) ולתלות מעל הכיור לניקוז הנוזלים למשך 25 דקות • מתכון להכנת גבינה ביתית

    שבועות מתקרב ומסתבר שעם השכלולים הטכנולוגיים – סוגיות כשרות מרכיבי הגבינה נהיית יותר ויותר מורכבת. כידוע לא כל ההכשרים מקפידים שכל מרכיבי הגבינה הם חלב ישראל באופן מלא, ולפי  שיטות שונות זה כשר לחלוטין. אנו כחסידי חב"ד מקפידים על כך שכל המרכיבים גם התעשייתיים עשויים מחלב ישראל.
    בחו"ל הסוגיה אינה פשוטה ונראה שהדרך הבטוחה ביותר במקומות בהן לא ניתן להשיג גבינות בהכשרים מהודרים, היא לייצר גבינה ביתית.
    אז מי שמעוניינת לייצר גבינה משובחת מעבר לגבינה עם לימון או חומץ, ורוצה לייצר בתנאים ביתיים או בתנאים של בית חב"ד בחו"ל, גבינות איכותיות יכולה מוזמנת ליצור קשר עם הרב דוד ווילר מרמת הגולן, מרפא טבעי ומנחה סדנאות להכנת גבינות ביתיות כשרות למהדרין. ר' דוד ערך מחקר מעמיק בנושא, ובקרוב יצא לאור ספר שכתב באנגלית המדבר על הנושא.
     [email protected] ניתן ליצור קשר ולקבל ייעוץ
    מתכון פשוט להכנת גבינה ביתית למתחילים (נמסר על ידי koshercurds.com)
    גבינת ריקוטה ביתית 
    חומרים:
    4 ליטר חלב (שקית של תנובה בד"צ)
    1 כפית מלח לימון כפית מלח
    אופן הכנה:
    מוסיפים מלח לימון ומלח לתוך החלב, מחממים לטמפרטורה של 90 מעלות, לערבב בעדינות בכף מחוררת  עד שהגבן מתחיל להתגבש. להוריד מהאש. לשים בתוך בד (להכנת גבינה) ולתלות מעל הכיור  לניקוז הנוזלים למשך 25 דקות.  להעביר מהבד למיכל (להוסיף מלח לפי הטעם).
    הערה: הריקוטה מעולה להכנת לזניה או קנלוני. 

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.