• צניעות כלי לברכה • רות ונעמי

    הגדלה

    "רות, צניעות בשדה נתנה לה הזכות להיות אם המלכות, ממנה יצא דויד המלך חי וקיים,שהמשכו מלך המשיח,הגאולה האמיתית והשלימה. בסוד הקשר שבין אישה לאחותה, יריעות המשכן היו מחוברות אשה אל אחותה. החיבור בינהן יצר את החלל בו שכן הקב״ה. הן לא היו מחוברות אישה אל אישה, כביכול היו שתי זרות, אלא אישה אל אחותה כאחיות המחוברות בקשר דם" מתוך מובילות לגאולה, מאת ברכה שאולי • לטור המלא

    50 בגמטריה נ .אות קודש ומעליה 3 תגים אלו הרומזים על כתר תורה, כתר כהונה וכתר מלכות, בנות? איך זוכים להם? בשכר הצניעות!

    רחל אשת רבי עקיבא שהסתפקה במועט,עד שאמר עליה"שלי ושלכם היא שלה". קמחית שלא ראו קורות ביתה את שערות ראשה וזכתה לשבעה כהנים גדולים. רות, צניעות בשדה נתנה לה הזכות להיות אם המלכות, ממנה יצה דויד המלך חי וקיים,שהמשכו מלך המשיח,הגאולה האמיתית והשלימה. בסוד הקשר שבין אישה לאחותה, יריעות המשכן היו מחוברות אשה אל אחותה. החיבור בינהן יצר את החלל בו שכן הקב״ה. הן לא היו מחוברות אישה אל אישה, כביכול היו שתי זרות,אלא אישה אל אחותה כאחיות המחוברות בקשר דם.

     

    הקשר בין נעמי ורות הוא דוגמה מופלאה לכך. נעמי היתה עבור רות: חמות, אמא, מדריכה רוחנית, שדכנית, מדריכת כלות, חברה… היא לימדה אותה את תורת ישראל והיא הובילה אותה להקים בית.

    רות היתה עבור נעמי: כלה, בת, תלמידה רוחנית, מלווה, חברה… היא סעדה אותה לעת זקנה בבדידותה ובעניותה והיא גם זו שהמשיכה את השושלת שלה.

     

    הקשר בינהן הוביל הן לגאולה הפרטית שלהן והן לגאולה של כלל עם ישראל בלידת עובד סבו של דוד המלך, שמזרעו יבוא הגואל.. גם לחיבורים ביננו כוח להוביל הן לגאולה הפרטית שלנו והן לגאולת כלל עם ישראל. שנזכה כולנו להתאחד ולהתחבר כאישה אל אחותה ולהוביל לגאולת כלל עם ישראל.

     

    מברכות אתכן בשבת שכולה תענוג לסיום, מילה אישית על אירועי לוד, כעובדת העירייה.

     

    עברנו שבוע קשה בלוד, אולי הקשה ביותר בתולדותיה של העיר. שבוע שהעמיד במבחן את חוסנה של העירייה כארגון יעיל שיודע לתת מענה בעתות משבר, אך יותר מכל את חוסנה החברתי והקהילתי של לוד.

     

    מרגש היה לראות את התושבים, ואת הערבות ההדדית של חברה לודאית מגובשת, תומכת וחזקה.

    מתוך האתגרים הקשים והמורכבים, ראינו את האחווה ושיתוף הפעולה, את התרוממות הרוח ואת ניצחון הרוח.

     

    ברצוני להדגיש את כל העבודה שהרווחה עשתה, על המאמץ ללא לאות סביב השעון, על ההקרבה והמסירות לטפל בכל הנזקים וההרס הרב שנגרמו כתוצאה מהפרעות והפרות הסדר, על תעצומות הנפש ועל המסירות והנחישות למען העיר ותושביה. מרגישה שזכיתי להיות חלק מהצוות תודה על ההזדמנות!

     

    אני מסיימת את השבוע הקשה הזה באופטימיות זהירה ובעז"ה נצא לדרך חדשה עם משיח בראשינו תכף ומיד ממש!

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.