• אמנות: תערוכת יחיד של האמנית החב"דית

    הגדלה

    האמנית גילאת צ'רקסקי משיקה תערוכת יחיד בשם "מניירות", שכל היצירות בה עשויות כולן מנייר בטכניקה שמשלבת קיפולי נייר וקולאז'. "הכל כבר נאמר והכל כבר נכתב ואני יכולה רק לעזור להעביר את הידע לכמה שיותר אנשים..." כך היא מספרת בראיון לאתר ישראלי לכתבה המלאה

    'וואלה'

    תערוכת יחיד של האמנית החרדית גילאת צ'רקסקי תושק מחר (חמישי) בגלריית "המקלט" בירושלים. גילאת, בתו של מאמן הכדורסל המנוח רלף קליין, היא נשואה ואמא לארבעה ילדים ומתגוררת עם משפחתה בקריית מלאכי.

    היא חזרה בתשובה לפני 17 שנים והפכה לחסידת חב"ד, ומשמשת כאמנית רב תחומית ומורה לחסידות המקיימת הרצאות ברחבי הארץ. באמנות שלה היא מתרגמת טקסטים מהחסידות לצורה וצבע. היצירות, שיוצגו בתערוכה ששמה "מניירות", עשויות כולן מנייר בטכניקה שמשלבת קיפולי נייר וקולאז'.

    "היצירות שלי הן תרגום", גילאת מסבירה. "אני לא מרגישה שיש לי מה לחדש לעולם. הכל כבר נאמר והכל כבר נכתב ואני יכולה רק לעזור להעביר את הידע לכמה שיותר אנשים. מבחינתי, לחיות זאת האמנות הכי גדולה. לקום בבוקר, מתרגשת מעוד יום זאת אמנות. לכן האמנות שלי סיזיפית: זה חתיכה ועוד חתיכה ועוד אחת כולן עשויות אחת אחת ביד. יש יצירות שאני חותכת 500-1000 חתיכות זהות ומנסה להתרגש מכל אחת מחדש".

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.