• להיות מלאת אנרגיה ורזה ללא שום דיאטה

    הגדלה

    היום כולם יודעים שאבי אבות המחלות הם הלחץ, הכעס, הטינה והכאב. גם אדם המקפיד על אכילה בריאה אך נתון בכעס וכו הדבר מזיק לו הרבה יותר מכל מאכל רעיל שיאכל. רפואת הנפש חשובה לא פחות מרפואת הגוף. וכמו שאנו מוכנים להוציא כסף וזמן על רופאים. חשוב לתת את הדעת גם על הצד הנפשי. קשיים פניימים הקשורים להווה/לעבר ומעיבים על הרוגע הפנימי הם כמו רעל בתוכנו. וחשוב לתת את הדעת על כך ולטפל. • חיה אביטל בטיפים בריאותיים

    רוצה להיות מלאת אנרגיה ורזה ללא שום דיאטה?

    מהפכת הבריאות בעולם היא כבר מזמן לא טרנד חולף. רוב האנשים שהתחילו לאכול  בריא הגיעו לכך כתוצאה מבעיה/חולי שהרפואה הקונבנציונלית לא נתנה להם מענה והם חיפשו עד שמצאו את הפיתרון האמיתי והיחיד. או כמו שאומר הרב יובל אשרוב: ישנה מחלה אחת (לא משהו גנטי או מולד אלא משהו שיצרנו במהלך החיים) והיא נקראת הכנסת רעלים לגוף. ותרופה אחת (כשזה עוד אפשרי) הוצאת הרעלים מהגוף. רעל יכול להתבטא באוכל, בצורת האכילה, באוויר, קרינה, ורעל נפשי.

    ההלכה – השולחן ערוך והרמבם מפרטים על כך. זאת אומרת שזוהי גם חובה הלכתית שאפילו קודמת לשאר המצוות. שכן הנשמה לא יכולה לעבוד ללא הגוף.

    כל מטפל או שיטה תתן לכם כללי בריאות עפ"י שיטתה. ישנם כללים שנכונים לכל השיטות והם יכולים לשדרג את רמת החיים שלנו בצורה משמעותית. מעלים את רמות האנרגיה וגורמים להרזיה מהירה ללא שום דיאטה. אפשר ורצוי לקחת כל פעם כלל אחד ולעבוד איתו. שהשינוי יהיה הדרגתי וקל ליישום.

    1. להיות בשמחה וברגיעה. לראות את הטוב והקיים ולהודות עליו. המפתח לשמחה.

    היום כולם יודעים שאבי אבות המחלות הם הלחץ , הכעס, הטינה והכאב. גם אדם המקפיד על אכילה בריאה אך נתון בכעס וכו הדבר מזיק לו הרבה יותר מכל מאכל רעיל שיאכל. רפואת הנפש חשובה לא פחות מרפואת הגוף. וכמו שאנו מוכנים להוציא כסף וזמן על רופאים. חשוב לתת את הדעת גם על הצד הנפשי. קשיים פניימים הקשורים להווה/לעבר ומעיבים על הרוגע הפנימי הם כמו רעל בתוכנו. וחשוב לתת את הדעת על כך ולטפל.

    כדאי ללמוד לדבר ולבטא את הרגשות. גם את הילדים.

    1. פעילות גופנית. מינימום 10 דק' ביום לפני האוכל. טוב לגוף ולנפש.
    2. אכילה נכונה- מה לאכול: רצוי שהתזונה שלנו תכלול כמה שיותר ירקות ופירות. ובעיקר עלים ירוקים. בעיקר חי, אפוי ומבושל (לא מטוגן). בירקות ופירות נמצאים הויטמינים והמינרלים החשובים שבונים את הגוף, מנקים אותו מפסולת וממלאים אותנו בכח ואנרגיה

    בנוסף התזונה צריכה לכלול דגנים מלאים וקטניות (רצוי מונבטות)

    פחמימות וחלבונים איכותיים. לא מעובדים.

    1. להפחית למינימום: סוכר- על כל צורותיו. גם קנים /אורגני וחום. כולם הם סוכר. ממתיקים מלאכותיים גרועים מהסוכר. ניתן להשתמש בדבש/ סילאן בכמות קטנה.

    קמח לבן- מערכת העיכול מתקשה לעכל אותו.

    מלח- להוריד כמה שאפשר גם את הטיפים, רטבים וכו המלאים במלח בכמות מוגזמת.

    מרגרינה – להוריד לחלוטין. מרגינה מסתתרת גם בקצפת צמחית. וופילם מאפים קנויים ועוד.

    מזון מתועש- שמוסיפים לו כל מיני חומרים שאין לנו מושג מהם והם מזיקים לנו במיוחד

    מזון מטוגן (גם השמנים הצמחיים הם לא בריאים בכלל ורצוי להמעיט ככל שאפשר. בטיגון השמן הופך להיות רעל מסוכן)

    זה לא קל בכלל. אבל בתור חסידים האמונים על אתכפיא יש לנו את הכח לעשות זאת. תתחילו בהחלטות קטנות ותרגישו את ההבדל באיכות החיים שלכם. בנוסף- בלוטות הטעם על הלשון מתרגלות לטעמים והרגל נעשה טבע.

    1. צורת האכילה- בנחת. ברוגע. ללעוס היטב. לא להתפוצץ מהאוכל. להשתדל לא לשתות לפני הארוחה ולא ישר אחריה. להימנע מפעילות גופנית לאחר האוכל
    2. מים- לשתות לשתות ושוב לשתות. רצוי מים נקיים (אוסמוזה הפוכה) 20 דקות לפני האוכל ושעה אחרי האוכל
    3. וויטמינים- לבדוק חסרים בבדיקת דם פשוטה. השלמה של וויטמינים תתן לנו רגיעה, תוריד את המשיכה למתוק תחזק את הגוף ועוד
    4. שינה- שינה טובה של 8 שעות. השינה היא רפואה לגוף. להימנע מאוכל מינימום 2 לפני השינה (רצוי3-4 שעות) ולאכול בערב ארוחה קלה.
    5. קרינה- להשתמש כמה שפחות בפלאפונים. גם כשמשתמשים באוזניות/ רמקול. לא להחזיק קרוב לגוף. ולא לתת לילדים. נזקי הקרינה כבר ידועים ןמפורסמים. בעיקר לא לילדים (ונשים בהריון) שגופם נמצא בתהליך גדילה.
    6. לא להתאפק לשירותים. אפילו לא רגע.

    בהצלחה רבה לכולן!

    תגיות: ,

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. בפועל ממש
      י״ח בטבת ה׳תשע״ז (16/01/2017) בשעה 23:09

      איאיאי…בעז"ה…
      אז מאיפה מתחילים..?

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.