• כלכלה נשית בטוחה • עלמה פרינסס

    2 | הצג גלריה

    לא פעם sale קורץ מתגלה כמלכודת שבסופו של דבר מוביל לשלם סכום גבוה בהרבה ממה שתכננו בלעדיו, ולמפח נפש. לעומת זאת, לפעמים דווקא קנייה בשיא העונה מתגלית כמוצלחת, זולה ומשתלמת. אז איך ביכולתנו לנהל את כספנו בצורה טובה ומשתלמת? ואם כבר מדברים על הנושא, האם הכנסה גדולה יותר מבטיחה לנו שימוש נכון ומבורך בכסף שקיבלנו? • לטור המלא

    לא פעם sale קורץ מתגלה כמלכודת שבסופו של דבר מוביל לשלם סכום גבוה בהרבה ממה שתכננו בלעדיו, ולמפח נפש. לעומת זאת, לפעמים דווקא קנייה בשיא העונה מתגלית כמוצלחת, זולה ומשתלמת.

    אז איך ביכולתנו לנהל את כספנו בצורה טובה ומשתלמת? ואם כבר מדברים על הנושא, האם הכנסה גדולה יותר מבטיחה לנו שימוש נכון ומבורך בכסף שקיבלנו?

    הרבי מליובאוויטש מסביר שהנושא הזה מתקשר בדיוק לחודש שבו אנו נמצאות, חודש תמוז. שמו של חודש תמוז ייחודי בכך שהוא נזכר בתנ"ך: "הַנָּשִׁים יֹשְׁבוֹת מְבַכּוֹת אֶת הַתַּמּוּז". (ספר יחזקאל).

    "התמוז" היה סוג של אליל, שנחשב באותה תקופה כמי שאחראי על חלוקת שפע ופרנסה, ולכן היו הנשים "מבכות" אותו (עובדות אותו באמצעות פולחן של העלאת עשן בחלל הפסל, שיצרה אשליה כאילו האליל בוכה), מתוך מחשבה שעבודה זרה זו תביא להם את השפע.

    כיוון שמדובר במעשה אסור ושלילי שהיה נהוג על ידי נשים, מן הראוי שהנשים יהיו אלו שיתקנו את העניין.

    ואיך מתקנים? מתנהגים הפוך!

    בסיס הטעות שבעבודה לפסל תמוז היה שלפסל יש כוח להביא את השפע והפרנסה. לכן התיקון ההפוך הוא לדעת שדווקא ברכת אלוקים היא תעשיר והיא זו שתביא את השפע ואת הפרנסה, וזאת באמצעות התנהלות כלכלית נכונה בדרך ראויה וחיובית על פי התורה.

    התנהלות וחשיבה נכונה בנושא הזה היא כוח שיכול לשנות את כל הבית. מסתבר שכמו תמיד הכול תלוי בנו, הנשים. כי מלבד שלל המעלות שלנו, אנו מנהלות את הבית ואת הוצאות הבית, וממילא אנו עסוקות וטרודות כיצד לכלכל את ההוצאות בהתאם להכנסות. אם נדע שמה שקובע בסופו של דבר הוא לא סכום הכסף שנכנס, אלא האם הוא הגיע ביושר – ללא גנבה, שקר, גזל והשגת גבול, כמו גם ללא עבודה בשבת ועם הפרשה של עשרה אחוז ממנו למטרת צדקה כלשהי – הכסף הזה יהיה הרבה יותר רווחי.

    לפעמים, יכולים לקבל סכום קטן ולנצל אותו בהצלחה באופן מקסימלי, כך שכל בני-הבית יהיו מרוצים והוא יספיק לכל הצרכים. לפעמים, יכולים לקבל סכום הרבה יותר גדול, אבל אם הוא לא מגיע בדרכים טובות, לא רק שלא נהנים ממנו, הוא גם ילך להוצאות "מעצבנות" ולא מתוכננות, ולעתים אפילו לרופאים ולתרופות, חלילה.

    כיוון שאנו נמצאות בתקופת תמוז, זה הזמן המתאים ביותר להקדיש מחשבה לנושא, ולנסות התנהלות חדשה ובטוחה יותר. עלינו לדאוג שהכסף שאנו מרוויחות וגם הכסף שמרוויח הבעל מגיע בדרכים טובות וישרות. נכיר גם בכך שהכול מידיו של אלוקים, וגם אם נראה לנו שלכאורה הפסדנו כסף בגלל שלא עבדנו בשבת, או בגלל שנתנו "מעשר" – 10% מרווח הנטו לצדקה – אלוקים יחזיר לנו הכול, הן ממקורות שלא חשבנו עליהם והן בכך שהוא ייתן ברכה בכסף ויאפשר לנו לנצל אותו וליהנות ממנו, רק לדברים טובים ורצויים.

     



    מתקשרים לרבי!! הופכים את רגע חלוקת הנש"ק למשמעותי הרבה יותר!

    עכשיו ניתן להזמין את עלון 'עלמה פרינסס' מס' 8 -חודש תמוז –

    עבור נשים שאינן שומרות תומ"צ לע"ע

    החודש בעלון:
     
    כלכלה נשית בטוחה – איך ביכולתנו לנהל את כספינו בצורה טובה ומשתלמת? * נשיקה ראשונה – סיפור מרגש על רגעים שוברי לב שנגזרו מהקושי בקיום חיים יהודיים בצל הק.ג.ב. האימתני  דיאטה מפתיעה – כל הפרטים על הקופירייטר המבריק והמזון הנכון * ראיון מעצים ובלעדי עם השחקנית רותם זיסמן-כהן: היכן מסתתר החופש האמתי ועל מה היא לא מתפשרת * טיפים לסבלנות בונה עם מירי שניאורסון ועוד…
     
    מה החשיבות של העלון?
    "אני חושבת שעלון זה הוא ברכה לנשות ובנות ישראל, יש בו הרבה מן הנשיות והקירוב, בדרך נעימה ומעניינת. מומלץ לחלק את עלון 'עלמה פרינסס' עם נש"ק כי זה נוגע בנקודה. הקוראת ומעיינת בתכנים אלו יכולה להתעורר להוספה בתורה ובמצוות מתוך אהבה וחיות, ומתוך צפייה להתגלות משיח תכף ומיד ממש". – גב' ברכה טברדוביץ, כפר חב"ד.
    "מבצע נש"ק הוא המבצע שנתן הרבי לנו הנשים, המבצע שמפגיש אותנו עם כמות עצומה של נשים שאינן שומרות תורה ומצוות. כמה נפלא היה אם היינו יכולות לפתח שיחה עם כל אחת מהנשים ולהעביר לה סיפור חסידי, תוכן עיוני ועוד. זה כמובן לא הגיוני ולא אפשרי, כיוון שהרגע הזה בו אישה מקבלת את הנרות הוא רגע קצר של שניה או שתיים. כעת יש לנו הזדמנות להפוך אותו  להרבה יותר משמעותי וליצור פעולה נמשכת, כשיחד עם הנרות תקבל האישה עלון קטן, יפה ומעוצב ובו תוכן יהודי בצורה נגישה ומתאימה שיגרום לה לרצות להתעניין יותר, ללמוד יותר ולהבין את המשמעות של היותה אישה יהודיה. זו ההזדמנות של כולנו להשפיע הרבה יותר".
    השליחה גב' מינדי שמרלינג, תל-אביב.
     

    איך מזמינים? יש לפנות למשרד צא"ח – לגב' לאה גולדשטיין. 

    בטלפון 073-2480711, או במייל [email protected]

    להתרשמות כנסו לאתר: www.almaprincess.co.il
    * כפי שצוין, קהל היעד של העלון הן נשים שאינן שומרות תורה ומצוות לע"ע. 
    כיון שיש בעלון תמונות של נשים, חשוב שהחלוקה תעשה על ידי נשים ישירות לאישה.
    ו'בזכות נשים עתידין להיגאל'… שנזכה כולנו יחד לגאולה האמיתית והשלימה בקרוב.



    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    תגובה אחת

    1. משיח נאו
      ב׳ בתמוז ה׳תשע״ז (26/06/2017) בשעה 13:16

      מהמםםם

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.