• מסלול מומלץ • עם המדריך ר' עדי דרויאן

    הגדלה

    "ביננו, החוויות שהילדים לוקחים איתם כשהם מתבגרים, אלו הם החוויות מסוג זה, ההפגות הללו ממרוץ החיים ויציאה לאווירה שונה מחזקות את הקשר איתם. (טיפ: השתמשו בטלפון כמצלמה בלבד), מה גם שתמיד נעים ונחמד לצאת אל הטבע בלי לחפש סיבה ותירוץ..." • למסלול והמלצה המלא

    לעיתים קרובות פונים אלי אנ"ש ומתעניינים בנוגע למקום לצאת אליו עם המשפחה – סתם כך ביום של חול אחה"צ או בימי שישי הארוכים, פשוט לקחת את הילדים למרחק נסיעה וליהנות מהבריאה.

    ביננו, החוויות שהילדים לוקחים איתם כשהם מתבגרים, אלו הם החוויות מסוג זה, ההפגות הללו ממרוץ החיים ויציאה לאווירה שונה מחזקות את הקשר איתם. (טיפ: השתמשו בטלפון כמצלמה בלבד), מה גם שתמיד נעים ונחמד לצאת אל הטבע בלי לחפש סיבה ותירוץ.

    זכינו ואיזור צפת מוצף מקומות מדהימים, רק צריך להציף את המידע, להנגיש אותו ולהנגיש את עצמנו…

    אז קחו מים וחטיפים, וכמובן את הילדים, כנסו לרכב והתניעו את החוויה המשפחתית שלכם.

    ההמלצה שלי: חפשו בWaze את "חניון האקליפטוס" הממוקם מאחורי קיבוץ שדה נחמיה במרחק של כ-40 דק' נסיעה מצפת.

    עלות: המקום ללא תשלום, ומאוד ממולץ.

    על המקום: זהו חלקו התחתון של נחל הבניאס, הרבה צל, ניתן להבעיר אש וההגעה היא ממש עד הנחל עצמו. הביאו ביגוד ונעליים המתאימים למים.

    במקום שביל מוצל ויפה שניתן למצוא בו פינה לישיבה בכל זמן, לכל המשפחה. בנוסף ניתן ללכת לאורך הנחל.

    חשוב מאוד!! המים עמוקים וזורמים יש להשגיח היטב על הילדים ולא לעזוב אותם גם לא לרגע אחד. לחילופין ניתן למצוא מקום ישיבה באזור מים רדודים.

    אם רק המבוגרים יצאו, ישנה אפשרות ללכת מהחניון עצמו לכיון שדה נחמיה, בתוך מי הבניאס הקרירים והנעימים. יש שילוט ברור מאוד המורה לאן לצאת.

    הגעה: קטע הדרך האחרון כ-3 ק"מ הוא בתוך שדות הקיבוץ. הדרך קצת משובשת אבל מתאימה לכל רכב, יש לנסוע יותר לאט ובזהירות זה הכל.

    אח"כ פונים ימינה בין המטעים ומגיעים לחניון. לא ניתן לפספס. יש עצי אקליפטוס גדולים, ורואים את החניון.

    תהנו!

    תגיות:

    כתבות נוספות שיעניינו אותך:

    לכתוב תגובה

    עלייך להיות רשומה למערכת כדי לכתוב תגובה.